Spartan Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Tenkte det samme. En slags 5.1 versjon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Tenkte det samme. En slags 5.1 versjon 9438638[/snapback] Dem har vel bare blanda rundt litt i en bøtte og hostet opp noe greier igjen Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Etter hva jeg har skjønt er golf 5 for dyr å produsere, VI skal f.eks få et enklere hjuloppheng bak. Opel astra har et ganske enkelt oppheng bak, så ikke klag Forøvrig enig med at VW har vært utrolig trege med å lansere en golf stv, men det har kanskje noe med skoda octavia å gjøre? Nye golf stv er forresten litt billigere enn octavia med samme utstyr, hvertfall ifølge testen på dinside. Endret 6. september 2007 av trra Lenke til kommentar
pohorne Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Kutt ut all denne drittpraten og la tråden handle om VW nye golf. Kanskje kan denne bli like lang som nye Ford Mondeo tråden. Og ikke minst gi mange bra svar på ulike spørsmål kjøpere og nye eiere kan dele med andre. Selv har vi bestilt ny Mondeo md levering før desember, men det gjenstår å se om det holder. Så blir det lang utsettelse skal jeg ikke se bort fra at jeg titter etter noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå