Inc Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 I den senere tid aka ca siste40 dagenen har spamnivået på innboksen og spamboksen økt betraktelig. Har en mistanke om at min epost adresse svirrer blant facebook og annet jallaforum på nettet. Jeg er ikke aktiv i noen av delene hvor slike adresser sprees rundt. Er dette noe som vil avta? Er det noe jeg kan gjøre? Og er det flere som opplever dette? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er det noe jeg kan gjøre? 9367975[/snapback] Hvis spammere først har fått tak i adressen din så er det lite som kan gjøres. Det jeg anbefaler er å opprette en ny konto og være forsiktig men hvor du legger adressen igjen. I tillegg så anbefaler jeg å ha en konto som du bruker for viktig post og en konto som du bruker for registreringer og liknende. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Ja, har nok av kontoer, men denne er liksom favoritt Jeg har hørt at så lenge de ikke får respons på spam de sender til deg så vil mengden avta... Eller er det bare ett rykte som kan avlives her og nå? Endret 27. august 2007 av regga Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, har nok av kontoer, men denne er liksom favoritt 9367988[/snapback] Det finnes programmer som prøver å kjenne igjen spam og fjerne det automagisk. Søk på anti spam eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå