Sky_Hawk Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! Jeg og en annen kjøpte oss nettopp to bærbare pcer, jeg en hp dv6525, og hun en siemens. spesifikasjonene var ganske like på begge, og begge hadde vista innstalert. Problemet er at min er en del tregere enn hennes noe som var litt snodig siden de har ca samme spesifikasjoner. Har sjekket oppgavebehandlingen på begge, og der så vi f.eks at: -min dwm.exe ligger på rundt 45000kb, mens hennes er på 15000kb -explorer.exe og den sidepanel funksjonen min er også mye høyere enn hennes -prosessoren min går på mellom 50-100% hele tiden, og da jeg sjekker prosesser så viser ingen av de at de bruker noe spesielt av den, bare 1-5% på noen programmer Noen som vet hva som er feil her eller om dette er normalt? Litt rart at det er såpass stor forskjell på de, når begge er nye og ingen har innstalert noen programmer. Håper noen kan hjelpe litt Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det hadde kanskje hjulpet om du hadde postet de respektive spesifikasjonene. Har f.eks din maskin en celeron (eller liknende) prosessor med lite cache-minne? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har Turion 64x2 tl-56 og 1gb minne. gs8400 skjermkort. Hun har en duo core 5200 eller noe, er intel ihvertfall og 1 gb minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå