Atomics Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Testa det akkurat nå, og spilte en relativ rask omgang på hard, og prøvde litt commando play, for å se hvordan AI fungerer, og etter å dø etter få min, uten å komme inn på området, må jeg si jeg er litt imponert, og denne demoen skal jeg kose meg med fremover! PS: På Hard er det "no saving!" Noe for dem som liker en utfordring, mens på easy er det 2 savemuligheter. Spillet ser svært bra ut foreløpig. Det er også god introduksjon til kartet, selv om det bare er demo, så akkurat nå ser det bra gjenomført ut! Hva synes dere? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hehe...jeg venter til det kommer på en eller annen magCD/DVD jeg...ISDN er noe herk! :x Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Tok ned IGI 2 SP demoen på 2x ISDN (bra fra fra PC et eller annet serveren i Sverige). Jeg skrevet nettopp et langt stykke her om hvorfor jeg ikke kommer til å kjøpe IGI 2, men what's the point. Kan nøye med meg å si: IGI 2 legger minimal vekt på realisme, uansett hva noen påstår. Det er et CS-wannabe spill med omtrent samme eller kanskje t.o.m. mindre realisme enn CS, og ellers ikke noe som helst annet enn en klone av alle andre FPS spill ute i dag. Det har ingenting som gjør at det skiller seg ut. Enormt landskap? Hallo, hørt om OFP 1985 og Resistance? Og de har mye bedre landskap for den saks skyld. Men det er den dårlige AI'en, på tross av hva som blir påstått om små feil som skal bli fikset, som får meg til å styre unna. Om det man ser i IGI 2 SP demoen er "små feil" hos AI'en, tør jeg ikke tenke på hva de store er. Men jeg tror folk som kjøper det for MP delens skyld vil bli ganske fornøyde. Det blir et "hopp inn og skyt i vei" spill med noe teamwork for de som er interessert i det. Det vil aldri leve så lenge som CS, dog, jeg tror ikke det har den samme fleksibiliteten, rett og slett. CS er jo som et universal verktøy. IGI 2 betaen var morsom i MP, ingen tvil, men det er ikke min type spill. Jeg ville aldri kjøpt det for SP delen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 IGI 2 legger minimal vekt på realisme, uansett hva noen påstår. Det er et CS-wannabe spill med omtrent samme eller kanskje t.o.m. mindre realisme enn CS, og ellers ikke noe som helst annet enn en klone av alle andre FPS spill ute i dag. Det har ingenting som gjør at det skiller seg ut. Enormt landskap? Hallo, hørt om OFP 1985 og Resistance? Og de har mye bedre landskap for den saks skyld. Men det er den dårlige AI'en, på tross av hva som blir påstått om små feil som skal bli fikset, som får meg til å styre unna. Om det man ser i IGI 2 SP demoen er "små feil" hos AI'en, tør jeg ikke tenke på hva de store er. Du må huske på at du sitter å spiller en demo, som er basert på en kode flere uker før spillet gikk i trykken. Som Henning sier i det omfattende intervjuet vårt har det skjedd svært mange forbedringer på blant annet AI siden de to singleplayer-demoen dere har tilgang til ble lansert. Og de har aldri sagt at landskapene er det som skiller IGI 2 fra andre FPS-spill. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Pokker, satt nettopp og leste intervjuet og håpet jeg ville rekke tilbake og redigere hva jeg sa, men.. Jeg gikk rett i baret det, skal innrømme det. Dessuten spilte jeg på "normal", noe jeg ikke visste før jeg sjekket i stad. Så jeg går tilbake på det meste jeg sa etter å ha lest litt av intervjuet (leser resten nå). Vi for se hvordan det blir etterhvert. Må legge meg flat uansett, åpnet kjeften for tidlig. Håper å kunne prøve den forbedrede AI'en snart. Jeg kommer neppe til å kjøpe IGI for SP delen, men kanskje for MP delens skyld, om det er noen gode Norske clans oppe og går til da. Betaen var underholdende i MP, og med maps som ikke bare inviterer til sniping, tør jeg tro at det kan være verdt å kjøpe for MP delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå