Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tja.. i går fikk jeg ved et uhell trykket på en eller annen link i en tråd. Og se der, en diger, stor mannekukk spratt opp på skjermen ! "Hva så" tror nok alle her nå. Kan bare si at mamma akkurat kom inn rommet! Så nå tror hun sikkert at hun har en homosønn !? SYKT hyggelig gjort må jeg si. Vise kjønnsdeler på hw.no forumet. HVORFOR lissom LMAO! genialt, rett og slett genialt! *tørke lattertårer* Du aner ikke hva jeg har lyst til å gjøre med ... hvem faen gjorde det igjen.. Lars73 eller noe sånt... Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Går det ikke ann å legge en "sperre"/feilmelding når man skal laste opp en avatar????? Det kan da ikke være vanskelig. Jeg lagde en 50*50bmp fil, og tenkte ikke på at denne kunne være for stor... Så man må nok forvente at folk ikke følger reglene.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Denne tråden begynner å bli utdebatert. Det vil komme ett punkt i retningslinjene. Selv om det er teit å lage en regel av dette, så virker det som at det trengs for noen. Blir avatere en stor belastning for oss, så fjerner vi muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg