BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Skaff deg hjemmesideplass hos home.no eller start.no Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det er alltids plass på abrahamsens service Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er mitt for stort???? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 admins, admins! snowdog_ sin avatar er animert! jeg blir SKREKKELIG forstyrret av den. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Er mitt for stort???? Slik går det når du provoserer meg... Ja.. du vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Noen som vet hvor jeg kan laste opp min avatar? Eller noen som kan tilby seg å hoste den?På forhånd takk. www.home.no Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Huff, da... Får fjerne avataren min, da og jeg som syntes den var så fiiiiiiin..... Jaja.... Regler er regler! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Fikk desverre beskjed om å fjerne min kule avatar pga at noen her inne med down syndrom hadde problemer med å konsentrasjonen. Hva er det som gjør deg så spesiell at du må få lov til å unngå reglene? Og det er slettes ikke pent å bruke 'Downs syndrom'. Byttet til denne som våkner hver gang noen oppdaterer. Er vel litt animasjon men den plager vel ingen vel? Det er da slettes ikke poenget. Hvis du har en animert avatar, hvorfor får ingen andre ha en da? Prinsippielle avgjørelser, sier det deg noe. Sikkert noen som kommer til å klage likevel siden det er så populært i det siste. OMG. Poenget er at hvis brukerene ikke gjør som det blir bedt om, forsvinner hele avatarfunksjonaliteten ned i dass. Fatter du det? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 osse-mon har 51 pixler!!! jaja, får finne meg en avatar jeg oxo da En stor X? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Får fjerne avataren min, da Fjerne? Du kan endre størrelsen. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 admins, admins! snowdog_ sin avatar er animert! jeg blir SKREKKELIG forstyrret av den. og ditt 14960 bytes store bilde i signaturen irriterer jo ingen ? (tar like stor plass som 2493 avatarer) Er det noe som det iallefall skulle vært slutt på så er det "syke" signaturer... hører jo ikke plass noe sted... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Mitt blunkende ekorn ble slettet Vel, da blir det et uten blunkende øyer [hvor mye plass er egentlig avsatt til avatarene på serveren?] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 og ditt 14960 bytes store bilde i signaturen irriterer jo ingen ? Tror nok det var ironi fra psilocybes side... Og hvordan kan det bildet irritere noen, det er jo über|_337! Er det noe som det iallefall skulle vært slutt på så er det "syke" signaturer... hører jo ikke plass noe sted... Som i 10-linjer om boksen ens? Enig. En grei løsning der er å bruke tekststørrelse-koden, slik som enellerannen (Anders Leipsland?) foreslo i en annen tråd, altså [size=4].sig[/size] [hvor mye plass er egentlig avsatt til avatarene på serveren?] Ingen. Hw.no hoster ikke avataren din, noe som burde være nokså åpenbart hvis du kikker på kildeURLen til avataren din. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 [hvor mye plass er egentlig avsatt til avatarene på serveren?] Det er ikke avsatt noe plass ettersom hw.no ikke tillater å laste opp avartarer til deres servere. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Benytter anledningen til å takke Lars73 for tips på en plass jeg kunne få laget hjemmeside. Genial og enkel! Takker & bukker. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 A. Du trenger ikke poste for å teste en ny avatar. Det holder lenge med å sjekke en tråd du har postet i tidligere. B. Testposter er den veien ---> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Nåja, er jo alltid morro å høre hva folk syns om den nye VS den gamle da. 8) *snufse* null respons på min fine håndtegnede avatar... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 *snufse* null respons på min fine håndtegnede avatar... Var kul den! litt utydelig men bra. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Imponerende at noen gidder å sjekke andres avatarstørrelser... Greit at moderatorene sjekker, det er deres jobb. Vi må huske på at vi er i dette forumet på HW.nos "nåde" - de kunne ha valgt en side uten forumløsning! :-? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Går det ikke ann å sette opp en sperre for dette da ? Ialleffall en kb sperre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg