Lars73 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Fin avatar Edit: holder på å lete etter ny avatar... Edit2: Funnet/laget en ny.... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En stor takk til yummy for å presisere dette på en alltid så hyggelig måte. :o søt avatar... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Fin avatar Edit: holder på å lete etter ny avatar... Edit2: Funnet/laget en ny.... Makan til den papirpose har hatt en stund jo... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Kremt, quote megselv: Posted: 28 Dec 2002 21:42 Og "vi kan jo begrense det til 80*80 punkter"....det fungere aldri, folk setter inn større avatarer, og glemmer eller kan ikke komprimere bildene sine Blir alltid kaos når man innfører avatarer på forum. Slår aldri feil. Alltid. Punktum. Hvorfor? Fordi menneskeheten består av mer eller mindre intelligente vesen. I et forum av en hvis størrelse vil det naturligvis finnes vesen i begge ender av skalaen. Det er alltid en hvis andel som ikke av forskjellige grunner følger reglene: A. Ikke får med seg at det er en begrensning på størrelse. B. Dersom de får det med seg likevel ikke forstår denne begrensningen. C. Dersom de får det med seg og forstår begrensningen, likevel ikke klarer å innføre begrensningen i sin egen avatar på grunn av manglende kunnskaper og/eller intelligens. D. De som gir faen. I et forum vil det også etterhvert dukke opp: E: De som gir faen fordi andre gir faen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva med moderatoren 'desertglow' da som har en avartar på 50 * 54 ? skulle ikke 50 * 50 gjelde alle ? Ahhhaha. Busted! Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Fin avatar Edit: holder på å lete etter ny avatar... Edit2: Funnet/laget en ny.... Makan til den papirpose har hatt en stund jo... Dumme papirpose, da må jeg bytte igjen.... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 likte din gamle bedre en den nye, Lars. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, nå får det være.. :o Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, nå får det være.. :o Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? det er ulovlig det vet du... :wink: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, nå får det være.. :o Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? det er ulovlig det vet du... :wink: Her kommer avatar historikken min: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, nå får det være.. :o Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? det er ulovlig det vet du... :wink: Her kommer avatar historikken min: jeg mener fast og bestemt du hadde en animert en i går da... :-? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Dere har vert ganske flinke nå. Flinke til å gi beskjed da... Håper snart dere lærer Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Nei, nå får det være.. :o Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? det er ulovlig det vet du... :wink: Her kommer avatar historikken min: jeg mener fast og bestemt du hadde en animert en i går da... :-? Den øverste er jo animert, og den hadde jeg på fredag... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 det var det jeg trodde... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Lars, din forbryter! neida.. men allyse, du klager vel ikke over at vi har gitt deg beskjed om at noen har for store avatarer? trodde du ba oss om å si ifra jeg.. :-? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Lars73 og ernie85: Ta en titt på kapittelet "Hva er "unødvendig quoting"?" i Nettikette - man skal ikke quote så mye som dere gjør. Man quoter kun det som er relevant for diskusjonen - og det er i 99.9% av tilfellene de få linjene du vil svare på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Fikk desverre beskjed om å fjerne min kule avatar pga at noen her inne med down syndrom hadde problemer med å konsentrasjonen. Byttet til denne som våkner hver gang noen oppdaterer. Er vel litt animasjon men den plager vel ingen vel? Sikkert noen som kommer til å klage likevel siden det er så populært i det siste. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Noen som vet hvor jeg kan laste opp min avatar? Eller noen som kan tilby seg å hoste den? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ka med www.Geocities.com ? der får du sikkert laste den opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg