Shadow_iX Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hærregud ass... syns dere er litt barnslige nå... alle sammen ... ... bare fjern avatarer helt for min del, jeg bruker det ikke likevel. Mulig da det blir litt ro & fred her på forumet. Håpløs hilsen iX Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Dette tilsluttes. Dersom dere brukere ikke klarer å overholde grensen, vil vi stoppe bruk av avatarer. Det eneste jeg kan tenke meg fungerer, er å hindre alle brukere som overstiger maksimumsgrensene i å vise avatar. For bestandig. Noe må i alle fall gjøres. Jeje, "noe" maa gjoeres! <politiker> Jeg tror det paa langsiktig plan maa en holdningsendring til, i det aller minste en offentlig bevissthets-kampanje... eller noe. </politiker> Et alternativ kan ogsaa vaere aa reagere slik at naar en bruker gaar over grensen, sperrer man for ALLE avatarer i en tidsperiode, kanskje med en opplysning at vedkommende unge ikke forstod FAEMTI ganger FAEMTI paa SEKS KILO. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 salige er de som bruker avatatrer :-) holder meg uten jeg, like grett. :wink: Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 er det ikke mulig å legge inn noe greier som sjekker størrelsen på avataren når man velger ekstern avatar? veit wannabe.gathering.org kjører med noe som sjekker størrelsen på bildet når man laster opp, og den er nådesløs (*skal* være nøyaktig så mange pixler høyt og bredt) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Gah, bildet mitt blei vel egentlig for lite til å sees ordentelig når jeg mekka d ned til 50x50... Legge inn nytt bilde?.... Ser at bildet er en bmp fil. Gjør det om til gif eller jpeg så får du ned filstørrelsen enda mere. Den er ikke for stor, emn det er ikke noe poeng i å gjøre den større enn nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 -har den som .bmp av en meget god grunn; i .jpeg-format ble den på over 9kB... :-? Men gikk ned fra 3,99kB til 2,97kB ved å endre til .gif Ikke mye spart, men greit nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hms, gadd ikke å ha den gamle fragger-linuxpingvinen. Ingen som så hva det var jo... -så da prøver vi med en ny. Nærmere bestemt en pen liten drage, håndtegnet selvfølgelig 8) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har slettet min den var på 120x20 og 4k.... Njaal Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 er det ikke mulig å legge inn noe greier som sjekker størrelsen på avataren når man velger ekstern avatar? veit wannabe.gathering.org kjører med noe som sjekker størrelsen på bildet når man laster opp, og den er nådesløs (*skal* være nøyaktig så mange pixler høyt og bredt) Dette er jeg veldig enig i. Har vert borti dette på flere forumer. Fikk desverre fjernet avataren min i går jeg og, var et par pixler for stor, og bøyer meg for tabben jeg gjorde. Men som sagt, en slik automatisk grense på opplastingen finnes andre steder og burde ikke være noe problem å innføre på dette forumet og. Sparer mye bry for moderatorene og brukerene. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 var en bruker som hadde et bilde på 9273x9273 pixler og 14 MB som avatar. LOL! bare et lite spm, hvor lang tid tok det å rendere/laste ned det bildet før du fikk se resten av tråden? og hvem bruker var det som hadde den avataren? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Føler at jeg kan svare på det, da det var jeg som sendte PM til yummy. Bildet fikk jeg ikke opp engang. Og brukeren var hurst Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hehe, han må jo sitte med minst T3 (100Mbit) og en 33" plasma TV for å få brukt en slik avartar da.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ingen avatar under 50*50? kunne ikke i det minste EN av Moderatorene høyre klikke på "Noldus" sin da... gjør man det så vil man finne ut at den er 47*53... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Bildet fikk jeg ikke opp engang. Og brukeren var hurst Hva? Er ikke han utestengt for all fremtid? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...=73356&start=20 I smell a rat! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ahhhhh. Dere er umulige. Dere står og pirker med en pinne i håp på å få meg rasende. Med Vemmelig Hilsen Aleksander Lyse Moderator fnise Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 bare et lite spm' date=' hvor lang tid tok det å rendere/laste ned det bildet før du fikk se resten av tråden? [/quote'] Tja... brukte noen få sekunder på å laste det ned, men Opera steilet fullstendig og brukte et 5-minutt før noe som helst ble vist av bildet. Klarte aldri å se hva det egentlig var motiv av, men tror det var et satelitt-bilde av 9.11. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Tja... brukte noen få sekunder på å laste det ned, men Opera steilet fullstendig og brukte et 5-minutt før noe som helst ble vist av bildet. Klarte aldri å se hva det egentlig var motiv av, men tror det var et satelitt-bilde av 9.11. Hehe kan nok stemme, har et sat-bilde av 11/9 med samme størrelse og dimmensjoner. AtW Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva med moderatoren 'desertglow' da som har en avartar på 50 * 54 ? skulle ikke 50 * 50 gjelde alle ? Edit: Nå har han endret på det. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 er det mulig? å lage så mye styr ut av det? en regel er en regel! Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En stor takk til yummy for å presisere dette på en alltid så hyggelig måte. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg