ccalz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Heisann, jeg er ute etter den best mulige måten å få lyden fra min htpc til forforsterkern min,bruker xfi elite pro lydkort. hvilke kontakter/ledninger burde jeg bruke?,brukte en lakriskabel som var minijack til phono ,men lyden blei helt råten . Lenke til kommentar
nets Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva med en TOSLINK kabel? Regner med at xfi elite kortet ditt har utgang for det, spm er om forsterkeren din kan mota slike signaler. TSOLINK = Optisk kabel (aka der det kommer rødt lys ut av kontakten) Dette er den desidert beste måten å overføre lyd på pga. det er digitale signaler som blir overført Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Hva med en TOSLINK kabel? Regner med at xfi elite kortet ditt har utgang for det, spm er om forsterkeren din kan mota slike signaler. TSOLINK = Optisk kabel (aka der det kommer rødt lys ut av kontakten) Dette er den desidert beste måten å overføre lyd på pga. det er digitale signaler som blir overført 9368216[/snapback] aldeles ingen dum ide,hvor lang kan jeg ha den kabelen uten at det blir degradering i signalet?. Lenke til kommentar
nets Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tja, så lang du får tak i egentlig, er intet signaltap i de kablene du får kjøpt på vanelige butikker, ca opp til 10m tenker jeg er det intet signaltap i. Lenke til kommentar
haraldov Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Alternativt å bruker koaksial kabel. Både optisk og koaksial kabel kan bruker til å sende digital signaler til forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå