Gå til innhold

Driverkluss og grafikkproblemer - ASUS X800XL

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IHWlGMJn

I "Device Manager" har jeg to "Unknown device" under "Other devices". Dette har så vidt jeg vet noe med skjermkortet å gjøre..

Det skal da ikke være sånn?? Har opplevd lite problemer med det, men har prøvd å spille Call of Juarez og har lagt ved et bilde som viser hvordan det gikk :ermm:

Jeg skal da kunne spille det med dette systemet(Fyller jo recommended kravene):

HK: ASUS A8N-E

CPU: AMD Athlon 64 3200+

GPU: ASUS X800XL

Lydkort: X-Fi Extreme music

Har også et linksys trådløs-kort stående i maskina

Kjører engelsk WinXP Pro

Jeg skal ha drivere installert til absolutt alt, også grafikkortet(Prøvd med både de nyeste omega- og catalyst-driverene). Call of juarez ble faktisk enda litt verre etter at jeg la inn ati sine drivere(Klussete farger i introfilmene) :no:

Noen som har no tips om hva jeg kan gjøre? Skjønner ikke helt om jeg har drivere installert eller ei... men jeg skal nå ha det

post-57766-1188178699_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Prøvd å installere DirectX på ny?

9368663[/snapback]

Må jeg avsinstallere den først da? Prøvde å kjøre setupen, men det gikk veldig fort.. så jeg er usikker på om den faktisk overskrev noe. Uansett så skal jeg nå kjøre 9.0c

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Har nå også prøvd å avinstallere, bruke driver cleaner til å fjerne gamelt rask, for så å installere nye drivere...

Alt til ingen nytte.. eneste som har endra seg er at den ene av de to "unknown"ene i "device manager" er borte... er mulig at dette var fordi jeg ikke hadde WDM Drivere.. uten at jeg har peil på hva det er. Tror heller ikke de er nødvendig(Correct me if i'm wrong)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Har tittet litt mer rundt nå og har forstått det sånn at jeg trenger disse WDM driverene nå... har noe med vivo'en å gjøre? Noe jeg også har forstått det sånn at jeg har på mitt asus x800 xl... ? Helt grønn her... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Jaja.. da har jeg prøvd alle catalyst-driverene fra 7.8 bakover til 7.1... ingen funker! Bra! Jeg gir opp.. det er tydeligvis ikke meningen at jeg skal kunne spille call of juarez

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Gode gud..

Nå sitter jeg med et nvidia 7800 gtx i maskina, men får samme bug!

Hva kan dette være for noe?

Har planer om å formatere(Selv om jeg har gjort det for ikke lenge siden). Så får se om det kanskje forandrer noe.. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...