Gå til innhold

Halo Wars demo innen få dager!

Lakus

Anbefalte innlegg

In an exclusive interview via Playtm and Gamespot during Games Conventions in Leipzig 2007, with Harter Ryan, Ensemble’s executive producer, he revealed that a demo will be hitting Xbox Live within the few days.
Veldig overasskende og gledelig nyhet, hvertfall for min del!

Kilde!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha prøvd BFME2 og demoen til C&C3 er jeg skeptisk til strategi spill, MEN, dette er bygd opp fra grunnen av til å spilles på 360 så jeg skal ikke nekte for at jeg er litt spent på resultatet.

Noen kommer nok til å syte over at det er bedre med mus og tastatur, tja, om man spiller mot noen og de bruker mus og tastatur så ville jeg også klaget. Men om begge sitter i samme båt så gjør det jo ingenting, med mindre kontrollene er så knotete og vrien at det er gjør vondt oppover armene.

Men, kan bli spennende, liker Halo universet og det å kunne styre en hær med marine soldater og noen ODST's krydret over det hele kan bli spennende. Håper bare de kjører litt bedre enn på Halo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ble litt skuffa jeg. Så ut som et kjedelig strategispill. Og jeg liker strategispill. Gleder meg mest til starcraft 2 for tiden.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
I forhold til StarCraft II blir jo alt som å sammenligne Nasa og Star Wars :p Hvilken er kulest :p

9374824[/snapback]

Sant nok :p + at jeg tror starcraft vil være et mye mere gjennomført spill + at jeg har mye bedre tro på strategi med mus og tastatur. Men det blir spennende å se hvor bra spillet virker på konsoll :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...