nikrus Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Min gamle trofaste PC tok nattaen da en kompis av meg sølte cola i den. Og nå som skolen starter opp igjen så trenger jeg en ny PC. Jeg ønsker at PC-en min skal kunne fungere som en kontor PC samt kjøre det eneste spillet jeg spiller aktivt rimelig glatt, nemlig World of Warcraft. Jeg har selv tittet litt rundt og kom fram til dette: In-Win EA-0013 Midi Tower, sort MSI K9N6SGM-V, nForce405+GeForce 6100, AMD Athlon 64 X2 4000+ 2.1GHz Socket AM2 Corsair Value S. PC5300 DDR2 1024MB Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 USB2 multikortleser 3.5" sort, Samsung DVD-spiller SH-162C PC Uten OS, White Box PC Total pris: 3237 Skjerm, mus og tastatur har jeg allerede så det skal ikke være nødvendig å kjøpe det. Jeg har også 1gig ram DDR2 og nvidia geforce 6800gtx(om jeg husker riktig) AGP skjermkort liggende. Jeg har også en kopi av windows professional liggende som skal installeres etter kjøp, om det går an? Vet ikke helt hva White Box PC betyr. Noen som har noen meninger om kjøpet? Noen andre forslag kanskje? Påforhånd takk! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) kjører et foxconn hovedkort med gf6100 på servern, langt mer stabil en det jeg opplevde med et av asus sine kort! pluss at det er muligheter for raid på den. https://prisguiden.no/product.php?productId=64581 glemte å nevne at de fleste nye hovedkort ikke har agp port. Endret 27. august 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
ohh82 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er vel så godt som ingen hovedkort som har agp lenger (jeg fant vertfall ikke noen), det hovedkortet du har satt opp har også pci-e så du får ikke brukt skjermkortet ditt. Du kan jo spille wow med onboard grafikk, men det er ikke gøy Du får hd2600pro/x1650pro/7600gs skjermkort til rundt 600kr, det holder greit til wow. Ellers er det en helt grei budsjett pc du har satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå