Superslim Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) har nettop byttet ut hk, cpu, ram + at jeg har satt inn 3 nye harddisker.. hadde 2 disker fra før som oså sitter der.. men når jeg prøver å innstalere vindows på den nye disken får jeg "unknown hard error" + masse tall å slikt.. hardet kke forran meg nå. men kan poste det senere.. håper noen får hjulpet meg, er hypp på åbruke pcen hjemme snart, istedenfor å sitte på den dritten vi har på jobben! skal ikke stå i raid.. er 1X 74gb raptor, 1X 150gb raptor, 1X500gb, 2X320gb, håper på noe posetiv respons her.. er stuck! M.V.H Superslim Endret 28. august 2007 av Superslim Lenke til kommentar
grimp Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 du må nesten poste error'en ordrett for at noen kan hjelpe deg i det hele tatt Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ta ut alle diskene unntat den du skal installere på. Husk at er det SATA disk så kan det være at du har måttet laste drivere til kontrolleren under oppstarten. Da trykker du F6 i starten. Finner du ikke driverene der så fungerte det for meg på en Dell dimension 9100 med slipstreaming av driverene. Altså å legge et par filer innpå installasjons disken. Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 du må nesten poste error'en ordrett for at noen kan hjelpe deg i det hele tatt 9367962[/snapback] error er STOP: C0000221 unknown hard ERROR /Sytem/system32/ntdll.dll håper noe har litt peil, å får hjulpet meg, tenger pc! Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fra: http://support.microsoft.com/kb/101096 RESOLUTION To resolve this issue, you need to either obtain a new copy of the file or reinstall Windows. If reinstallation fails to solve the problem, a hardware or network problem may exist. Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Fra: http://support.microsoft.com/kb/101096 RESOLUTION To resolve this issue, you need to either obtain a new copy of the file or reinstall Windows. If reinstallation fails to solve the problem, a hardware or network problem may exist. 9382203[/snapback] tnx:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå