SteffenMA Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Som tittel sier har et virus infisert denne hiberfil.sys. Jeg bruker Avast og får opp en rekke muligheter. (bilde vedlagt). Men det hjelper ikke å "legge i kiste eller reparere". kan jeg slette den? Jeg har forstått at hiberfil.sys har noe med dvalemodusen å gjøre, men jeg bruker aldri denne. Bruker bare hvilemodus. Jeg har også prøvd å søke etter den i sikkermodus, men da fant Avast den ikke. Den finner den bare når skjermbeskytteren kommer på. Avast søker når den går. Hva skal jeg gjøre? Noen tips? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du kan forsøke følgende: Kontrollpanel->Strømalternativer. Velg arkfanen Dvalemodus De-aktiver dvalemodus Restart pc Fila vil da bli slettet... Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Ja da er den borte. Slettet den, kort og greit. Har ikke merket noe muffens hittil Takk for hjelp norbat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå