Comma Chameleon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei Jeg er snart 17 år (1990) og har gått 1 år media og kommunikasjon. Begynte 2. året den 22. og har gått 3 dager der nå Nå har jeg begynt å fundere på framtiden. Grunnen til at jeg valgte media, var fordi jeg liker å mekke film, MEN det er vanskelig å lykkes som regissør, og leve på det Når jeg søkte førsteåret, sto det imellom å bli bilmekaniker eller regissør. Og nå har jeg vurdert å gå Teknikk Og Industriell produksjon, (grunnkurs). Jeg har 2 år media igjen (med dette), og det er 2 år før man blir lærling. Så taper ikke så altfor mye på det. Bil er noe jeg liker, så hadde vært gøy å ha en jobb med det, men så var det det med penger. Hvor mye kan man regne med å tjene. Hva bør man ta, tung eller lett kjøretøy? Eller bør jeg fortsette media utdanningen? Jeg ber ikke dere velge for meg, men hjelp meg gjerne med argumenter for og imot. Er helt lost nå =| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde fortsatt utdanningen (og fullført) på medier og kommunikasjon. VK1 på media er det feteste skoleåret jeg noen gang har hatt. Hadde (har) også drømmer om å bli regissør, men tar ting rolig og avventende. Jeg gikk to år på media og siste året på allmenn påbygg for å variere litt (anbefales ikke, gå alle tre årene på media). Nå studerer jeg idrett grunnfag og neste år begynner jeg på film. Etter tre år på media står du igjen med generell studiekompetanse og står veldig fritt, egentlig. Det er greit å ha med seg studiekompetanse i bagasjen, nesten uansett hva du vil drive med i fremtiden. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Edit: Det er vel ikke så mye igjen i denne tråden, enten steng den eller la den dø ut Takk for meg -Lund- Endret 5. september 2007 av -Lund- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå