wickedsick Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Skal kjøpe ny pc, har ca 5000 kr å bruke. Pc'en skal ikke overklokkes. Har skjerm, mus, tastatur etc, så skal kun ha kabinett med "innmat". Foretrekker Intel Core Duo prosessor, og ønsker å ha ca 2 gb ram eller mer. Harddiskstørrelse er ikke veldig essensielt, 300gb pluss holder i massevis. Skjermkortet bør duge, da i tillegg til WoW og CS:S, vil pc'en også kjøre spill som Bioshock etter hvert. (Om det lar seg gjøre med budsjettet mitt.) Jeg har verken tid eller mulighet til å bygge pc'en selv. De fleste pc'er har vel innebygd nettverkskort i hovedkortet, skulle det ikke være tilfelle, trenger jeg selvsalgt nettverkskort i tillegg (trådløst ikke nødvendig). Når vi snakker om dvd-brenner og minnekortleser etc, holder det mest basic i massevis. Hvis noen har tid og lyst setter jeg veldig pris på flere forskjellige forslag, gjerne fra 4-6000kr. Om AMD skulle vise seg å være et godt og økonomisk alternativ til Intel, er jeg åpen for forslag med det også. Håper på respons. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 HK;P5N-E SLI, CPU;E4500, RAM;2GB AV RIMELIG SORT, HD;SAMSUNG SPINPOINT 320GB, GPU;SAPPHIRE X1950PRO.. Da har du penger til overs til kabinett,psu og dvd-spiller:-) Lenke til kommentar
wickedsick Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 flotte greier, noen plass jeg kan sette sammen denne kombinasjonen online, hvor de også bygger den for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå