Triiiip Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Faen ass! Er jo demmes feil da, syns de burde latt oss få spillet til den prisen forde ass... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Fikk den samme. Det var leit Tru om den "mailen" om at det var den korrekte prisen bare var fake.. Jaja Verdt å prøve i alle fall. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Amazon.co.uk Cancel Lair and Folklore £14.95 Orders Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hmm Jeg er ganske sikker på at jeg bestillte, og fikk bekreftelsesmailer. Men nå finner jeg de ikke igjen på min gmail... Jaja, får se om disse spillene er verdt å kjøpe til fullpris da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Gidder ihvertfall ikkje kjøpe Lair til full pris, men faen at dette her gjikk i dass da. Var jo latterlig bra pris. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Shit altså... Jaja, var vel for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har de lov til det ifølge norske lover? Mente at det var noe med at hvis kunden hadde en oppriktig tro om at dette ikke var en feil fra deres side(altså at prisen ikke var alarmerende i forhold til hva som er "vanlig"), hadde man krav på å få varen til den prisen. Husker at det ikke gikk med ps2 til 10kr fra Elkjøp eller hva det var(da det ikke er logisk å tro at de ville solgt konsollen for denne prisen), samtidig er det folk som har benyttet seg av at Telenor feilaktig annonserte Nokia N95 til 1 kr og fått den til den prisen(da det for en uinvidd kan virke logisk; telefoner selges for 1,- over en lav sko). Nå har ikke jeg fulgt med på denne tråden, og vet ikke engang om denne nettsiden må forholde seg til norske lover når de shipper produkter til Norge, var egentlig just my 5 cents om saken. Lenke til kommentar
RKO Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fikk den samme e-poste jeg også. Søren å, jeg kjøper ikke Lair for 600 kr. Hadde håpa på at jeg kunne få det for ca 200 kr fra amazon. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 grrr. fått mail fra amazon jeg og. Faen da Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dem har lov å kansellere bestillingen ved prisfeil, men ikke å forandre prisen på bestillingen, i.flg. engelske regler. Så dem har nok ikke brutt loven. Så endel folk rundtomkring som spekulerte i det, og som kjøpte 6 stk. Lair, for å selge det på e-bay, og slike plasser. :-/ Var litt dumt at prisen ble rettet igjen, synes også det gikk veldig lang tid før dem oppdaget feilen. Lenke til kommentar
Kongle2 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 For de som har sendt e-mails for å sjekke om prisen er korrekt og fått positivt svar, hvordan kan de slippe unna da? "Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry. I have checked your order #026-0718689-8038857 and can confirm that the price of the item "Folklore (PS3)" is 14.95 GBP I can also confirm that the price of the item "Lair (PS3)" from the order #026-5261485-4404464 is 14.95 GBP. Amazon.co.uk always wants to provide a good service to its customers. Hence, we will honour the prices given at the time of placing the order. Please be assured that there will be no changes in the price of the items. We hope that we have been able to alleviate your concerns. Thank you for shopping at Amazon.co.uk. " Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, noen med litt stå-på-vilje burde sende en mail, med en kopi av det der og spørre i en heller krass tone hva slags humbug dette er. Ikke at man kommer noen vei, men verdt forsøket ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå