Gå til innhold

Lair og Folklore til £14.95 per spill! SJOKKPRIS

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd Folklore egentlig ? Jeg ville ikke hatt det om jeg hadde fått det gratis engang. Er ett utrolig sært RPG spill med PS2 grafikk nærmest. Ligger en demo ute, ikke bra.

9370693[/snapback]

Helt enig. Syns det var sjelløst og kjedelig, grafikken var ikkje noe særlig heller.

Men tom. eg blei litt fristet å bestille Lair no..selv om eg syns det ser rimelig døllt ut det også :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lair Tothegame:

UK RELEASE

28-Sep-2007 

NORDIC RELEASE

26-Sep-2007

US RELEASE

25-Sep-2007

What? på amazon står det jo oktober...

Og Folklore

UK RELEASE

26-Oct-2007 

NORDIC RELEASE

26-Oct-2007

US RELEASE

22-May-2007

Er det ute allerede i US? Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Altså hvis spillene suger, så er det jo bare å selge de eller bytte de inn hos EB Games/Game.

Du vil uansett få igjen de 204kr du har lagt ut for hvert spill da de antageligvis vil koste rundt 549kr her.

Dette er en vinn-vinn situasjon :)

La inn en bestilling på Folklore også ;)

Lenke til kommentar

Syns eg ikkje har noen EB Games eller tilsvarende i nærheten. Men eg finner kanskje noen andre som er villige til å kjøpe. Suger spillet eselball så kommer eg mest sansynligvis ikkje til å ta på meg bryet med å få solgt det heller ;)

Finner eg ikkje spillet verdt 200,- må det vere virkelig ille, og ille tror eg ikkje Lair er.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp her: Jeg bestilte Lair, men jeg betalte ikke med kort, jeg trykka på den det stod: "Pay by cheque or postal order"

Men på ordrebekreftelsen står det at jeg må betale med sjekk før de sender den. Er det noen som har fått det samme, eller sender amazon det i postoppkrav allikevel?

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp her: Jeg bestilte Lair, men jeg betalte ikke med kort, jeg trykka på den det stod: "Pay by cheque or postal order"

Men på ordrebekreftelsen står det at jeg må betale med sjekk før de sender den. Er det noen som har fått det samme, eller sender amazon det i postoppkrav allikevel?

9372237[/snapback]

Postal order er vell bare i England og koloniene deres, så nå ville jeg funnet ut hvordan man gjorde det med sjekk, siden prisen er flyttet opp igjen.. :-)

Jeg fikk mine bestillinger inn til 12.75£, forresten.. Vet ikke om det var pga. jeg handlet for litt mere enn de fleste, og kjøpte ett par ekstra spill.. :-)

Lenke til kommentar

9372237[/snapback]

Postal order er vell bare i England og koloniene deres, så nå ville jeg funnet ut hvordan man gjorde det med sjekk, siden prisen er flyttet opp igjen.. :-)

Jeg fikk mine bestillinger inn til 12.75£, forresten.. Vet ikke om det var pga. jeg handlet for litt mere enn de fleste, og kjøpte ett par ekstra spill.. :-)

9375803[/snapback]

12.72 er prisen uten engelsk mva, de er flinke og trekker den far når de sender til utlandet:) Du ser det samme i ordrebekreftelsen til OP.

Veldig fornøyd med at jeg rakk å bestille begge to før de satte opp prisen igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...