siindre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hallo Har ett lite spørsmål. Hvordan får man overskriftene i Word 2007 til å bli nummerte. At første overskrift i første kapittel blir 1.1 første underskrif i første kapittel blir 1.1.2 osv osv. nummereringen skifter etter hvert som du legger til/fjerner, i og med at det er ganske stress og gjøre dette selv etter som jeg har flere 100 overkskrifter og underksrifter. Husker jeg brukte dette i forrige Word men finner ikke denne i Word 2007, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Flyttes fra annet om hardware til programvare Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) References -> Table of Contents Endret 27. august 2007 av Solaar Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tror du har mistforstått spørsmålet Solaar. Du må endre overskriftstilene slik at de er nummererte. Høyreklikk på de stilene du vil endre på båndet og velg Modify -> Format -> Numbering. Stilene vil da også få innrykk men det kan du fjerne fra Format -> Paragraph hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror du har mistforstått spørsmålet Solaar. Du må endre overskriftstilene slik at de er nummererte. Høyreklikk på de stilene du vil endre på båndet og velg Modify -> Format -> Numbering. Stilene vil da også få innrykk men det kan du fjerne fra Format -> Paragraph hvis du ønsker det. 9375338[/snapback] Ja, det har du rett i. Tenkte muligens litt kort der Lenke til kommentar
siindre Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Takk! Har fundert lenge på det der, hadde aldri greid å rote meg frem til det der selv Selv om jeg følte at jeg hadde trykket gjennom det meste. Takk igjen, nå blir alt mye enklere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå