Vaffelkake Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg trenger litt hjelp til å finne tittel på et middels gammelt PC spill. Spillet gikk ut på at du styrte en person rundt på et stort brett, landskap ute i fiktiv og fri "natur" av et slag, i 3D, der kamera var litt over og bak personen i tredjeperson. Og man kontrollerte en voksende hær rundt seg bestående av unike dyr med vidt forskjellige egenskaper. Jeg tror hæren maksimalt bestod av rundt 15-20 dyr. Etter hvert ferdig brett fikk man snakke med 5-6 forskjellige guder der man valgte neste brett. Og valgene man tok her fikk utslag for hvilket nytt dyr du fikk med deg i hæren på neste map, og også hvordan hele spillet til slutt ender. Valgene ble også færre, ettersom du blir uvenner med noen guder pga du har valgt å hjelpe rivaliserende guder. Utrolig morro spill som jeg har lyst til å få tak i på nytt. Er det noen som husker tittelen på dette spillet? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Definitivt Sacrifice, ja. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Ja! Det stemmer! Hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå