mcgroven Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er ikke behagelig når kjeven deiser i bakken. Når et slikt fall kommer mens man spiller Mass Effect, tar man imidlertid smerten med et stort og deformert glis. Les mer Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gud som jeg gleder meg til dette spillet!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ok. jeg henger litt etter her hehe.. har hørt litt av hvert angånde kontrollene i dette spillet.. svarene jeg får fra dere nå, avgjør om jeg kommer til og kjøpe dette eller ei. hvordan er kontrollene: - Ala kotor'ish, går, trykker på ting her og der for og gjøre ditt og datt - Ala graw / geow style, der du går, og skyter. altså.. som et vanlig 3rd person spill ? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Blir sinnsykt fett spill. Bioware skuffer ikke. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Can't wait! BioShock, Halo 3, Mass Effect, gode tider dette. Hvilket blir GOTY? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mass Effect er Spillet. Det rettferdiggjør mitt forbruk på snart 40 000 i spillutstyr, tv og mediaseats. Ventetiden har vært lang, og jeg gleder meg som et lite barn til dagen jeg kan slå av telefonen, dempe lysene og forsvinne litt fra hverdagen med jobb, mas og alt annet. Dette er Spillet! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tror mange nettsteder kommer til å rangere Bioshock som GOTY, men føler meg nesten sikker på at Mass Effect blir GOTY for min egen del. Og det sier jeg selv om jeg ikke har spilt noen av dem ennå. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har hatt noen små tvil om spillet tidligere, men de forsvant nettopp. Spillet både ser og høres skamtøft ut. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tørru satse Wolves-trøya di på at det blir bra da? : --- D Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Å herregud så jeg har gledet meg til dette spillet. Det høres jo bare midt i blinken ut. Men jeg frykter at mitt sosiale liv går rett ut vinduet. Her snakker vi lock down og av med telefonen hehe Eneste lyspunktet med hele vinterhalvåret er dette spillet. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Det sies at Mass Effect skal komme til PC, og når dette skjer vil det nok bli en storselger på den plattformen også. Endret 27. august 2007 av Kharan Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 I beste fall kommer vel dette på PC om et par år :/ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 I beste fall greier PC'n min å kjøre spillet på minimal grafikk og med 5 fps... Nei, jeg er en Nintendo Fanboy av hjertet, men Star Wars og andre Sci-Fi spill slik som dette er bare for sterkt... Nå har jeg flere grunner til å skaffe meg en 360... The force unleashed, Mass Effect, Asassins creed osv.. Nintendo har masse gode spill... Men du som dette frister! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Lurar på korleis spelet sin 'performance' er? Hugsar på E3, og ved tidlegare shows, så har Mass Effect hatt problemar med å halde ein stabil framerate. Korleis var denne når dykk såg på? Knallbra sniktitt. Gledar meg så ufatteleg mykje til dette spelet! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ingen tvil ja, Mass Effect er Spillet. Jeg har allerede avtalt med de andre i leiligheten at på ME release så er stua min. Jeg skal hamstre inn snop, brus og mat og låse meg inne så lenge det kreves. (Forhåpentligvis kommer det i ei helg så jeg slipper å gå glipp av skole og jobb). Krever det mer enn en helg må jeg nesten ta en liten pause i blandt Men en ting jeg lurer på, hvordan er skillsystemet ved levelup? Kan du gå litt mer i detalj? Jeg ser for meg at det minner noe om systemet til Jade Empire, men at en kanskje har samtaleskills (som diplomacy og intimidate) i tillegg. Vet dere? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Spillet virker å flyte helt fint. Når det gjelder nivåhevning så fikk vi ikke se spesifikt på dette systemet. Men det fungerer slikt at du får et visst antall poeng å fordele på ulike ferdigheter. Slik som for eksempel blasterrifla og de to kommunikasjonsferdighetene Blib nevner. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vet du om antall skills per level er avhengig av hvilken klasse en velger, slik som i DnD-reglene? Tenker på å lage en "spellcaster" med litt rifleskills og lurer på om jeg da har nok til diplomacy i tillegg. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Antall ferdigheter vet jeg ikke, men de ulike klassene har ulike spesialferdigheter. Men bruk av talenter, eller magi, er en sentral del av hvem hovedpersonen er. I tillegg så vi at Shephard hadde ferdigheter innen vanlige våpen og gode kommunikasjonsevner. Derfor vil jeg tro det er fullt mulig å lage den karakteren du planlegger. Lenke til kommentar
agalate Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Fantastisk bra artikkel! Gleder meg stort til øyeblikket når Mass Effect mates inn i 360'en senere i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg