Gå til innhold

Kritikk på bilder fra Rygge Airshow


-Teddy-

Anbefalte innlegg

Har to gallerier på websia mi med drøyt 60 bilder (tatt ut av totalt 900 bilder...), legger kun ut de jeg syns ble best her.

 

Dag 2:

http://teddyen.net/galleri/album/RyggeAS2/

 

Dag 1:

http://teddyen.net/galleri/album/RyggeAS/

 

 

#1

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%2813%29.jpg

 

#2

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%2812%29.jpg

 

#3

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%2811%29.jpg

 

#4

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%288%29.jpg

 

#5

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%282%29.jpg

 

#6

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%287%29.jpg

 

#7

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%286%29.jpg

 

#8

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%2820%29.jpg

 

#9

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%2816%29.jpg

 

 

Om dere vil kommentere noen andre bilder på siden min (mulig jeg har oversett noen jeg burde hatt med her) så er det bare å slenge inn en liten link til det aktuelle bildet.

 

EDIT: En gal link på bilde #6

EDIT2: Dag 1 - 2 ombytting ved gallerilinkene

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg tok alle de der på dag 2, og da stod jeg omtrent midt på gressplenen (ved midten av rullebanen). Var vel omtrent samme avstand til flyene for alle som stod langs plenen, +- 10 meter? Lurer på om jeg hadde sett showet bedre om jeg hadde blitt hjemme. De tok alltid svingene vekk fra publikum, over huset der jeg bor. Da hadde jeg heller ikke hatt motlys. Menmen, får litt mer følelsen av å være på airshow når jeg er der oppe da, hadde gratisbilletter uansett. :wee:

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg minns deg nei, var flere der med radio. Å huske en kar med flyradio jeg ikke vet hvordan ser ut blant 30 000 folk er ikke lett... Jeg satt på et relativt fritt område sammen med to søte jenter med D50'n og et 55-200mm VR objektiv. Grønn Flavour bag på ryggen. Kanskje ikke bedre odds for at du husker / har sett meg...

Lenke til kommentar

Litt mange bilder på en gang. Synes de fleste var kjedelig.

 

Unntaket er #6 som jeg synes ble tøft. Der fikk jeg følelesen av fart, komposisjonen sitter brukbart (ville kanskje kuttet litt på venstre side - men ikke helt inn til flyene). Fargene synes jeg satt mye bedre enn de andre bildene.

 

Tom

Lenke til kommentar

Har fikset litt mer på #6, ble litt i overkant mye vignettering. Kan fikses, men er litt jobb akkurat nå. Eller funker det kanskje?

 

@Zaft, jeg vet! :grin: Syns det nesten var bedre da de øvde enn da jeg var på flyshowet jeg. Så egentlig flya bedre hjemmenifra.

 

EDIT: Feil tall

post-50769-1188334624_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
#6

fim_thumb.php?album=RyggeAS2&image=ras2%20%287%29.jpg

9367181[/snapback]

 

Hei, fine bilder :)

Likte forøvrig bilde #8 og #9 best, men kanskje #9 hadde gjort seg best i helt S/H-format?

 

Kan se bort fra denne, leste resten av tråden nå:p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Litt O/T: Lurte litt på det bildet #6, er det du som har fått med objektivet i kantene eller er det etterbehandling?
Endret av Kopp
Lenke til kommentar

Ett stykk 1680x1050 værsågod, klarte ikke å få til portrettformatet. :wee:

 

EDIT:

 

@Kopp: Det var noe vignettering fra kameraet, men istedet for å fjerne det la jeg på litt til. Etter crop + PS ble vignetteringen ujevn, noe jeg ikke har gjort noe med enda.

post-50769-1188336782_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...