Mawk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 På tide å oppgradere min gamlestasjonære, som jeg kjøpte rett før Shuttle kom. Angrer på at jeg ikke kjøpte Shuttle i stedet =P Denne skal da ikke kjøpes før i begynnelsen av Oktober måned, så om det kommer nye deler, priser osv, ha det i tankene. Trenger/Trenger ikke: -Trenger ikke 2x grafikk-kort, men et som funker generelt bra. Kommer ikke til å spille alle de nyeste spillene som kommer, holder meg til de gamle. -På grafikk-kortet må det være støtte for en slik kabel, heter det da.. Jeg har koblet til TV-en til PC-en nå, ikke SCART-kabel, men ja. Dere vet sikkert hva jeg mener. -Diskplass er viktig for meg, går det ann å ha 2 harddisker i en shuttle? Uten å ta vekk DVD-spiller. -Vista vil jeg gjerne ha. -Godt med minne, 2GB burde holde for meg, og gjerne raskt. -Generelt stillegående, men ikke viktigst. -Lydkort behøves ikke, støtte på hovedkort er fint nok. -Display med diverse informasjon er stilig! Finnes det også volumknapp foran for å stille på lyden? Andre tøffe dumpeditter? Det er da altså da Shuttle og komponentene jeg er ute etter, resten har jeg. Gi meg tips på oppsett! Har ikke holdt meg oppdatert i de siste årene. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=53767 Vet ikke budsjettet ditt, men dette er et bra oppsett til spilling og avsilling av HD, tror denne klarer full HD. Hvis du har mer penger kan du gå opp på prossesor til et Intel Core 2 Duo 6850 med 1333 fsb, da må du ha også ha et annet hovedkort enn hva jeg har satt opp for og få utnyttet prossesoren helt. Finnes sikkert mange alternativ til hvordan denne Shuttlen skal se ut, men jeg heiv I en som jeg har (Thermaltake Lanbox HT), prisen blir vel det samme hvis du velger en anen. Ikke skyt meg hvis jeg er helt på gjordet. xD tronsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå