AshtraY Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 som overskriften sier , http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Men hvordan? viss dere ikke orker å svare så gi meg en tread på d:P Til poenget , Hvor mye kan jeg klokke det? hva programm trenger jeg? eller er det i bios? Jeg har kun en vifte som følgte med kabinette og en vifte i cpuen, Og i 3dkortet seff... Jeg har aldri klokket noe før , men om dere gir meg en walktrough hadde det vore flott Takk Mvh Sverre Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Last ned rivatuner( søk i :google: ) der finner du en plass der det står mhz, der er det to slidere som du kan dra til høyre da overklokker du det, drar du de mot venstre underklokker du Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det ligger med et program som heter Expert Tool. prøv å bruk det først. hadde akkurat det samme kortet for en stund siden, fikk det opp i 223/515 med det programmet. hvis du har mulighet så sett inn en vifte under kortet ditt til å blåse på ramkjølerne. det funker bra... jeg er veldig fornøyd med kortet jeg hadde, og jeg håper du blir det også... gidder du å gi oss en oppdatering på hvordan det gikk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå