Suncurtain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Det var Clutch Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Rå konsert!!! likte jævli godt "Be my baby" fikk tinitus da... sto nesten heilt framme til venstre Endret 8. desember 2007 av knegg Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bra konsert ja. Hvertfall når jeg kom meg litt lenger bakover, så jeg slapp unna de som hoppa og dytta som noen gærninger. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Synes Whorehouse Blues var kul live også Litt ålreit med noe akustisk også Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Skikkelig tøft med trommer på whorehouse blues, imotsetning til sist gang. Enda villere og lengre trommesolo denne gangen, mikkey dee er den eneste jeg har hørt som spiller trommesoloer som ikke er gørrkjedelige. Edit: Likte spesielt godt "sword of glory" fra kiss of death, gjorde seg godt live Endret 7. desember 2007 av Suncurtain Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bra konsert ja. Hvertfall når jeg kom meg litt lenger bakover, så jeg slapp unna de som hoppa og dytta som noen gærninger. sant! eg stod rett framfor 7 store menn som skulle forbi/gjennom meg, dei klarte det til slutt, men so var eg 5-8 meter langer bak også da... men vart bedre når 2 deilige jenter dansa på meg \m/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det var Clutch Takker da skal jeg ta en nærmere "titt" på det... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Takker da skal jeg ta en nærmere "titt" på det... Viss du skal ha et album vil jeg anbefale "Blast Tyrant", min favoritt. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Clutch vert spelt titt og ofte i Spektrum, har eg fått inntrykk av. Eg meiner dei har vorte spelt litt av to tidlegare gonger eg har vore i Spektrum. Fantastisk band det er verd å undersøkje. nærare. Lenke til kommentar
JohnMatrix Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Überfet konsert! Var faktisk edru nok til å huske den, til forskjell fra forrige gang Lenke til kommentar
SimenBZ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Veldig, veldig bra konsert Men lurer på en ting, kan en eller annen være så vennlig å skrive opp hele setlista? Den var veldig lik den fra "France tour" som står på forrige side, men det er jo ikke den samme. De starta jo f. eks med Dr. Rock istedenfor Snaggletooth, og jeg kan ikke huske at de spilte Sacrifice. Men som sagt, noen som har setlista i huet eller et annet sted? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Dr. Rock Stay Clean Killed by Death I Got Mine In the name of Tragedy One Night Stand Iron Fist The Killers The Chase Is Better Than The Catch Be My Baby Rosalie (Thin Lizzy) Metropolis Sword of Glory Ramones Over the Top Just 'cos you got the power that dont meen you got the right Going to Brazil Whorehouse Blues Ace of Spades OverKill Rekkefølgen er ganske tilfeldig. Var litt usikker på om de spilte "No Class" jeg, men "Sacrifice" spilte de uansett ikke. Edit: Har sikkert glemt noen. Edit: Sånn, nå skal det meste være med Endret 9. januar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De spilte også cover av Rosalie av Thin Lizzy! Er sikkert den coveren du mener... Var fett! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Legg til Whorehouse Blues til lista Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spilte de ikke Iron Fist også? Eller husker jeg helt feil.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, de gjorde vel det ja...! Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Var der Utrolig rå konsert <3 Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 De spilte også born to raise hell! 1 av 2 sanger jeg ikke hadde hørt før, den andre var rosalie Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er jeg den eneste som ikke synes at konserten var noe særlig? De hadde jo virkelig null sceneshow. Naturligvis kan de ikke lage så mye show når de bare er tre stykker, men de kunne ha gjort vesentlig mer enn de gjorde. De sto jo bare stive som stokker og spilte musikken sin. Faktisk virket det innimellom som om de hadde hastverk med å bli ferdige. Dessuten var lyskomposisjonen ikke akkurat noe å skryte av, og det hjalp jo til med å trekke et allerede dårlig sceneshow enda lenger ned på skalaen. Det hadde faktisk vært bedre om de bare hadde kuttet ut hele lyskomposisjonen og i stedet brukt noen faste lyskastere gjennom hele konserten. Og musikken var jo ikke det helt store heller. Alle låtene bortsett fra to ("In The Name Of Tragedy" og "Overkill") hørtes dønn like ut som på plate, og da kan man jo like så godt sitte i sofaen hjemme - spesielt når sceneshowet er så kjedelig. Det eneste som skilte konserten fra platene var den dårlige Spektrum-lyden™ og at Lemmys vokaler hadde uforholdsmessig lavt volum i forhold til de andre instrumentene. At Spektrum har dårlig lyd, er jo ikke direkte bandets feil, men det hjelper jo ikke akkurat på en allerede laber konsert. At vokalene får lavt volum, er heller ikke direkte bandets feil - sånt har litt med tilfeldigheter å gjøre. Nei, det blir ikke flere Motörhead-konserter på meg, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå