knegg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ah. Eg og 2 kompiser reiser ned på motörhead og helloween desember. Det kommer til å bli storarted, aldri vore på konsert før og så kliner vi til med 2 store band. ser jaggu fram til det ja Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Da var billetten her Da er det bare og glede seg da! Endret 25. oktober 2007 av kalli Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Husk ørepropper! Er ikke bare tull den platetittelen "Everything Louder Than Everyone Else " Fikk ett snev an tinnitus av dem i fjor. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som vet hva de skal spille? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 tja, "With the France tour underway, here's the set list that's been played so far:" 1. Snaggletooth 2. Stay Clean 3. Be My Baby 4. Killers 5. Metropolis 6. Over The Top 7. One Night Stand 8. I Got Mine 9. In The Name Of Tragedy 10. Sword Of Glory 11. The Chase Is Better Than The Catch 12. Rosalie 13. Sacrifice 14. Just 'cos You Got The Power 15. Going To Brazil 16. Killed By Death 17. Iron Fist 18. Whorehouse Blues 19. Ace Of Spades 20. Overkill Dette er fra i sommer, ser lovende ut, men savner "god was never on your side", "dr. rock" og "sucker". Og hadde vært rått med noe fra march or die. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg både tror og håper at setlisten som skal spilles på onsdag, kommer til å være annerledes. Det der var jo fra en tour i Frankrike. Jeg håper på å få høre "Iron Fist" og "No Class", men det er mange andre jeg også vil høre. Det beste oppvarmingsbandet for anledningen måtte vel være Bömbers, men jeg skal ikke klage over Stonegard. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Stonegard har jeg allerede sett to ganger, og jeg gleder meg stort til deres konsert. Sjeleglad for at jeg har ordentlig ørebeskyttelse. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Motörhead var fett når jeg så de i sommer på Steinkjerfestivalen! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg akkurat kommet hjem fra konserten, og må bare si at det var rått! Er veldig glad for at vi fikk ørepropper, for det var HØYT, men jævla fett! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For min del så ble konserten litt ødelagt i starten når det var problemer med lyden. Men det tok seg meget bra opp på slutten eller de siste 2/3 av konserten, Overkill som siste låt, konge avsluttning Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjempebra konsert, men hørte det med lyden i begynnelsen. Ellers bra, Lemmy leverer som vanlig Glad jeg hadde ørepropper, fy så høyt de spiller Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg nappet med meg et par når jeg gikk inn, men de ble liggende i lomma, lydnivået var høyt men levlig. Men skal sies at det er et band som har klart å få meg til å bruke propper og det var oppvarmingsbandet (ikke i kveld, konsert på Rockefeller i desember i fjor)... Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var høyt nok ja. Til og med helt døve folk ville hatt glede av den konserten... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Kom hjem nå, blir hardt på arbeid i morgen Var meget bra, jeg er veldig fornøyd med setlisten. 2 sanger jeg ikke hadde hørt, tror det var snaggletooth de spilte etter I got mine, og rosalie. Men synes ikke det var så høyt, omtrent som andre band. De er jo kjent for å spille høyt, og da jeg så de for to år siden spilte de mye, mye høyere enn i kveld. Men var høyt nok uten ørepropper Edit: spurte forresten en som jobbet der om hvorfor de filmet, og han mente de skulle komme med en dvd eller noe, hadde vært knall Endret 6. desember 2007 av Suncurtain Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så dem spille i 2005 og noe av det jeg husker best var hvor høyt de spillte Lenke til kommentar
valbis Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Og hadde vært rått med noe fra march or die. March or Die er jo bandets dårligste Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Og hadde vært rått med noe fra march or die. March or Die er jo bandets dårligste Korrekt. De spilte heldigvis ikke noe fra den og konserten ble genial. Spilte betydelig lavere enn sist jeg hørte dem, men tok det igjen på alle andre måter. Gikk ann å droppe proppene denne gangen. Sist gang jeg prøvde det på en Motörhead konsert hørte jeg følgene:"piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip". Men som sagt genial konsert. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var det noe feil med lyden på begynnelsen når Motorhuene spilte? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Kan ikke si jeg merket noe, kanskje han syntes det var for lavt før de spurte "is it loud enough?" Selv ble konserten litt ødelagt av ei jente som kanskje ville stå der jeg stod, eller kanskje bare var skrekkelig sulten, beit armen min til blods. Hun var nesten som grevling, ville ikke gi seg før jeg bestemt dyttet hodet hennes bort fra armen min. Hun så ikke en gang på meg etterpå! Håper bare ikke jeg ble smittet av eventuelle sykdommer hun måtte ha. Er dette akseptabel oppførsel, tatt i betraktning at en ofta kan bli litt revet med av stemningen? Diskuter! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Var det noe feil med lyden på begynnelsen når Motorhuene spilte? Jeg sto til høyre for "lydbua" og høre en lyd som var høyere en musikken som kunne virke som litt feedback eller noe i den duren, brodern hørte det også så det var ikke bare inne i hue mitt Men det ble helt stille i pausene mellom låtene da de ikke rørte instrumentene og som sagt det ble borte etter en 5-7 låter. Så for alt jeg vet så kan det ha vært noe galt med en senderen/motager eller en kabel eller noe i den duren for borte ble det etter en stund... Når jeg først er her og svarer, er det noen som vet hva som ble spilt som mellom banden, det vil da si cden som ble brukt. Var etter hva jeg hørte kun et band som ble spilt og skulle likt å vist hvem det var som spillte... Endret 7. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå