Olum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da skal jeg nok klare å komme meg på konserten Tviler på om billettene er utsolgt innen 3. Er det noen spsifikke sitte/ståplass? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Og ikke no aldersgrense? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Står ikke noe om det verken på sidene til Spektrum eller på billetten så regner med at det er fri aldersgrense... Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal kanskje på motorhead med skolen. Førsteklasses undervisning Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skal kanskje på motorhead med skolen. Førsteklasses undervisning 9446113[/snapback] Say what!? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skolen? Han snakker tull. Det er kanskje med klassa. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Skolen synes det var på tide med noen kulturelle impulser, og hva er vell bedre enn motorhead. :!: Men joda det er bare klassa mi, kanskje like greit. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har tenkt til å dra hvis noen gidder å bli med...! Håper gamle gutta fortsatt kan rocke! Det kan de sikkert! Ser ikke ut som det er utsolgt ennå heller så... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror jeg skal, men er ikke sikker. Om jeg sa ja til å bli med så lovte kameraten min at han skulle betale billetten, men får nå se på det.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor er Club Spektrum egentlig? Har ikke hvert på Spektrum på noen år så, kan ikke huske noe Club... ? Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har sett Motörhead live et par ganger, og så de når de spilte i Oslo Spektrum. Har også sett Black Sabbath spille der, og jeg synes lokalet er helt håpløst. Betong er ikke særlig bra for lyd, men sånn går det vel når de skal ha et altmulig lokale. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor er Club Spektrum egentlig?Har ikke hvert på Spektrum på noen år så, kan ikke huske noe Club... ? 9657598[/snapback] Det er "vanlige" spektrum men med kun ståplasser, ingen sitteplasser/tribune. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor er Club Spektrum egentlig?Har ikke hvert på Spektrum på noen år så, kan ikke huske noe Club... ? 9657598[/snapback] Det er "vanlige" spektrum men med kun ståplasser, ingen sitteplasser/tribune. 9657715[/snapback] Å ja! Så det er den store salen det er Disney on ice og alt annet, bare at det bare er stå plasser?! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er selveste Stonegard som skal varme opp for Motörhead denne dagen. Gjett hvem som kommer til å få vondt i nakken dagen etterpå Link: www.stonegard.org Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Konge, da ble kvelden enda bedre med en gang Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fikk nettopp høre at Enslaved (av alle band) skal varme opp jeg. Er det hold i dette? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ikkje i det heile tatt. 5. desember er Enslaved i The Mad Hatter, Covington (KY), US ( http://enslaved.no/index.php?module=events ) Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ok. Takker for responsen. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da var billettene bestillt. En liten ting bare: Når dere hadde betalt, og ble sendt tilbake til billetservice sine sider, fikk dere bare hvit skjerm da? (Til dere som bestillte på nett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå