Suncurtain Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vet ikke om det er den helt enorme interessen etter motörhead her på forumet, men jeg skal i alle fall sitte klar kl. 9 i morgen for å sikre meg billett, selv om de sikkert ikke blir utsolgt. Noen andre som skal dit? Og er det noen andre som synes motörhead er .....best? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg skal Synes ikke Motörhead er best, men et av bandene jeg hører en del på. I tillegg har det jo vært en av inspirasjonene til favorittbandet mitt Metallica, så det blir kult å se dem live Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tenkte jeg skulle dra om jeg har muligheter for å få fatt på konsert. Er dårlig med penger på kontoen for tiden, så det kan bli en utfordring. Ville uansett blitt en ensom affære. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skal bli moro, har ikke fått med meg Motorhead før. Så det er pokker meg på tide... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Fikk billettene i dag Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 forhåndsbestilte for en uke siden, og sitter med billettene nå noen som vet hva set-lista er enda? og hvem varmer opp? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvorfor er det så viktig å få set-lista nå? Skal vedde en femmer på at det vet de ikke selv heller, å litt av moroa med å stå der er jo å høre hva som kommer som neste låt... Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tenker at jeg drar på konserten med noen venner, men får ikke penger før 6. BLir billettene fort utsolgt?, eller kan jeg vente til den 6. med å kjøpe? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror det går greit, men du bestiller jo 3.9 så bare reserverer du billetter som du kan hente ut den 6. Litt mindre sjangs for at det blir utsolgt... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 http://www.imotorhead.com/index_flash.htm Se på latest news og scroll ned til 3. juni, så står det setlist dittil. Enkelte av dem jeg ikke har hørt, men er det kan ikke slå feil så lenge de har med "in the name of tragedy", en perle fra det nest nyeste albumet. Håper de spiller "sucker" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tenker jeg skal komme meg på denne konserten. Har ikke hørt noe mye på Motörhead før, men det er jo et band det virkelig er verdt å få med seg. Drar med uberkvaal og noen andre. Blir ikke billettene lagt ut for salg før 3/9? Lenke til kommentar
Carra Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skal nedover med noen kompiser, fikk biletten min i dag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Trudde dem ble lagt ut for salg på mandag jeg Trur dere jeg får billetter hvis jeg venter til 6. september? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Får vel se om jeg klarer å dra med meg noen da, Motörhead er helt konge. Har hørt på det en del i det siste. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Motörhead er jo skikkelige norgesvenner da - de har jo spilt i Oslo omtrent en gang i året siden begynnelsen av 90-tallet, så jeg synes ikke akkurat at det er noen sensasjon at de kommer i år (igjen). Men det er absolutt et band det er verdt å få med seg - jeg har sett dem 4-5 ganger og de har levert varene hver gang Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Trudde dem ble lagt ut for salg på mandag jeg Trur dere jeg får billetter hvis jeg venter til 6. september? 9401218[/snapback] De ble lagt ut på mandag(27.8), men det jeg prøvde å forklare han tassen over er. Hvis du skal hente/kjøpe billetter den 6. så ringer dere til spektrum og reserverer billetter den 3. siden dere har tre dager på å hente billettene. Noe som betyr at det tre dager dere ikke trenger å bekymre dere over om det er utsolgt... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ok, da skjønte jeg. Man har tre dager på å hente og betale billettene fra man bestiller dem. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Bingo Edit: Men kan kun gjøres over telefon (815 11211) ved å ringe til Spektrums billettkontor... Endret 1. september 2007 av Manx Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Så den på mandag 3. ringer jeg til Spektrum og ber dem holde av en billett. Når jeg får lønna mi på torsdag 6. stikker jeg ned dit og betaler for den Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Enten der eller på hvilket som helst postkontor hvis det er enklere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå