Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 For de som ønsker å forlate dette felleskapet. Hvordan sletter man sine "spor" her da? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Tror ikke det går an! Skal du stikke? Edit Regel nummer 16 Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Endret 27. august 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har man skrevet et innlegg på forumet så kan man ikke kreve å få det fjernet. Her har til og med Datatilsynet hatt oppe en sak vedrørende et annet forum, hvor det ble konkludert med at man ikke kan kreve slikt slettet. Når det er sagt så kan vi fjerne registrert e-post og andre personopplysninger (spesielt sensitive). I tillegg kan brukernavnet endres. Vi ser liten grunn i å nekte å gjøre dette. Det beste er i så måte å sende en e-post til [email protected] så tar vi oss av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Om man er jævlig nøye på det så går det jo an å gå inn og redigere SAMTLIGE poster man har postet til "--slettet--" Men om man har blitt quotet så hjelper jo ikke det da... Uansett så hadde jeg aldri giddi det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ehh, dette står det i lovverket: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Så det vil vel ikke være en løsning. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ønsker du å få kontoen stengt og alle spor fjernet mot deg som person kan du sende en av oss en PM/e-post. Så vil avatar, e-post addresse etc fjernet. Kontoen da vil bli helt stengt og vil ikke kunne bli brukt igjen. Har du noen spesielle innlegg du mener inneholder personinfo om deg kan du og linke til disse og be oss fjerne de. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har du noen spesielle innlegg du mener inneholder personinfo om deg kan du og linke til disse og be oss fjerne de. 9369123[/snapback] Engang på nett alltid på nett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har du noen spesielle innlegg du mener inneholder personinfo om deg kan du og linke til disse og be oss fjerne de. 9369123[/snapback] Engang på nett alltid på nett. 9369479[/snapback] Hehe, akkurat det som har slått meg. Resultater 1 - 10 av ca. 5 110 fra www.diskusjon.no for pencilcase. (0,05 sekunder) Helledussen, her er det jo bare å si: Selvgjort er velgjort. Hvis tilfellet var slik at jeg plutselig blir frådende gal (sikkert noen mods som humrer ... ), og produserte opp en svær haug med kompromitterende poster. Ville jeg da bli "beskyttet" mot meg selv, og ville man da få fjernet alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg