Gå til innhold

Pedofile blir busta på TV


Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva er det som er det forkastelige?

 

Selvfølgelig må fengslene få penger i forhold til antall fanger, eller mener du at fengslene skal drives på dugnad?

 

Er jo ikke sånn at fengslene løper rundt og arresterer folk.

 

Det som er forkastelig her er de pedofile aktivitetene, og at folk på toppen av det hele prøver å ta dem i forsvar.

9368018[/snapback]

Det som er forkastelig her er at disse folkene blir vist på TV. Folk har da ingenting med hva de driver med. Gjør de noe ulovlig, og blir straffet, så har de sonet ferdig når straffen er over. Å sende trynet deres ut på tv slik, kan ødelegge hele livet deres, og få de til å bli kriminelle. Hadde du ansatt en slik en?

 

Fengslene VIL ha flere fanger, så de kan tjene mere penger. Det jeg har hørt er at det skjer bestikkelser i stor grad, for å få strengere straffer, slik at fangene må være i fengsel lenger, og bestikkelser av domstolene/dommerne, slik at flere blir dømt skyldig.

9368024[/snapback]

 

Når du velger å forgripe deg på barn så synes jeg faktisk at folk har noe med hva du driver med. Jeg har ingen problemer med dette opplegget, og jeg tror nok at de som blir busta må gi sitt samtykke til å bli vist usladda på TV.

 

Jeg hadde ikke ansatt en slik en enten de hadde blitt vist frem på TV eller ikke.

 

Konseptet er egentlig ganske genialt, og vil tro at det skremmer en del i fra å drive slike aktiviteter. Heldigvis aksepterer man slike konsept i USA.

 

Registrerer her på debatten at man prøver å gi 13 åringen skylda og ta pedoen i forsvar. Det er sinnsykt det!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvordan dere som mener at konseptet er bra tenker, men jeg støtter _alle_ menneskers rettigheter. Og derfor synes jeg det er forkastelig å arrestere folk for noe de ikke har gjort. (Planlagt eller ikke planlagt, det er ikke GJORT enda!)

 

Og på toppen av kaka vises det på TV. Ville du likt å bli arrestert og ydmyket på TV for noe du ikke har gjort?

Lenke til kommentar
Jeg skjønner hvordan dere som mener at konseptet er bra tenker, men jeg støtter _alle_ menneskers rettigheter. Og derfor synes jeg det er forkastelig å arrestere folk for noe de ikke har gjort. (Planlagt eller ikke planlagt, det er ikke GJORT enda!)

 

Og på toppen av kaka vises det på TV. Ville du likt å bli arrestert og ydmyket på TV for noe du ikke har gjort?

9368090[/snapback]

 

Nei, men jeg hadde skjønt at andre ville likt å se meg på TV om jeg hadde planlagt slike handlinger.

 

Det er jo her helt tydelig hva intensjonene deres er, og det må da være lov å stoppe kriminalitet før det blir gjenomført.

 

Det er jo helt absurd om man skal unngå å stoppe at kriminalitet blir gjenomført.

 

Uansett så er det å opptre som lokkemann nok til å bli busta.

Lenke til kommentar

Når du velger å forgripe deg på barn så synes jeg faktisk at folk har noe med hva du driver med. Jeg har ingen problemer med dette opplegget, og jeg tror nok at de som blir busta må gi sitt samtykke til å bli vist usladda på TV.

 

Jeg hadde ikke ansatt en slik en enten de hadde blitt vist frem på TV eller ikke.

 

Konseptet er egentlig ganske genialt, og vil tro at det skremmer en del i fra å drive slike aktiviteter. Heldigvis aksepterer man slike konsept i USA.

 

Registrerer her på debatten at man prøver å gi 13 åringen skylda og ta pedoen i forsvar. Det er sinnsykt det!

9368075[/snapback]

Så du har ingenting imot å bli vist på TV når du gjør en ulovlig ting?

Som f. eks å kjøre for fort.

Eller andre ting.

 

Og ja, kan si meg enig i at det er litt søkt og straffe noen for noe de enda ikke har gjort...

Lenke til kommentar

Når du velger å forgripe deg på barn så synes jeg faktisk at folk har noe med hva du driver med. Jeg har ingen problemer med dette opplegget, og jeg tror nok at de som blir busta må gi sitt samtykke til å bli vist usladda på TV.

 

Jeg hadde ikke ansatt en slik en enten de hadde blitt vist frem på TV eller ikke.

 

Konseptet er egentlig ganske genialt, og vil tro at det skremmer en del i fra å drive slike aktiviteter. Heldigvis aksepterer man slike konsept i USA.

 

Registrerer her på debatten at man prøver å gi 13 åringen skylda og ta pedoen i forsvar. Det er sinnsykt det!

9368075[/snapback]

Så du har ingenting imot å bli vist på TV når du gjør en ulovlig ting?

Som f. eks å kjøre for fort.

Eller andre ting.

 

Og ja, kan si meg enig i at det er litt søkt og straffe noen for noe de enda ikke har gjort...

9368346[/snapback]

 

Jeg ville sikkert hatt noe imot det om jeg var kriminell, men nå prøver jeg å holde meg på riktig side av loven. Jeg skjønner at de ikke synes det er noe særlig, men man kan jo faktisk velge å ikke kjøre for fort, forgripe seg på mindreårige eller drive med andre kriminelle aktiviteter.

 

De blir ikke straffet for noe de ikke har gjort. Å lokke mindreårige på denne måten er faktisk ulovlig i seg selv. Jeg synes det er bra at de blir tatt FØR de rekker å forgripe seg. Er det bare jeg som ser logikken i det?

Endret av Dipstick
Lenke til kommentar
Har dere sett kjærringa eller,  ser ikke akkurat ut som noen 13åring nei... Ikke det at jeg synes pedofili er greit men er veldig mye lokking med i bildet her..

9367999[/snapback]

De skrev at hun utga seg for å være 13, ikke at hun faktisk var det.

 

 

Jeg skjønner hvordan dere som mener at konseptet er bra tenker, men jeg støtter _alle_ menneskers rettigheter. Og derfor synes jeg det er forkastelig å arrestere folk for noe de ikke har gjort. (Planlagt eller ikke planlagt, det er ikke GJORT enda!)

 

9368090[/snapback]

 

Jeg så på flere videoer, og jeg tror de sa at i California(der dette hendte) så var det en lov som gjorde en slik arrestasjon lovlig.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Jeg ville sikkert hatt noe imot det om jeg var kriminell, men nå prøver jeg å holde meg på riktig side av loven. Jeg skjønner at de ikke synes det er noe særlig, men man kan jo faktisk velge å ikke kjøre for fort, forgripe seg på mindreårige eller drive med andre kriminelle aktiviteter.

Nå var det ingen som hadde forgrepet seg på mindreårige i disse filmene (Såvidt jeg vet, ble ivvertfall ikke sett.)

At man blir tent av mindreårige er ikke personens engen skyld. Man kan prøve å gjøre noe med det, og ikke gå etter mindreårige. Men noen greier det nok ikke.

De trenger hjelp, og ikke trynet sitt på TV.

 

De blir ikke straffet for noe de ikke har gjort. Å lokke mindreårige på denne måten er faktisk ulovlig i seg selv. Jeg synes det er bra at de blir tatt FØR de rekker å forgripe seg. Er det bare jeg som ser logikken i det?

9368360[/snapback]

Såvidt jeg skjønte vard et de mindreårige som lokket de voksne folkene...

Og hvordan kan man vite at de skal forgripe seg, FØR de har gjort det?

 

Å vite slike ting før det skjer, da må man være synsk, og såvidt jeg vet, er det å være synsk bare bullshit.

Endret av V-by
Lenke til kommentar
Jeg ville sikkert hatt noe imot det om jeg var kriminell, men nå prøver jeg å holde meg på riktig side av loven. Jeg skjønner at de ikke synes det er noe særlig, men man kan jo faktisk velge å ikke kjøre for fort, forgripe seg på mindreårige eller drive med andre kriminelle aktiviteter.

Nå var det ingen som hadde forgrepet seg på mindreårige i disse filmene (Såvidt jeg vet, ble ivvertfall ikke sett.)

At man blir tent av mindreårige er ikke personens engen skyld. Man kan prøve å gjøre noe med det, og ikke gå etter mindreårige. Men noen greier det nok ikke.

De trenger hjelp, og ikke trynet sitt på TV.

 

De blir ikke straffet for noe de ikke har gjort. Å lokke mindreårige på denne måten er faktisk ulovlig i seg selv. Jeg synes det er bra at de blir tatt FØR de rekker å forgripe seg. Er det bare jeg som ser logikken i det?

9368360[/snapback]

Såvidt jeg skjønte vard et de mindreårige som lokket de voksne folkene...

Og hvordan kan man vite at de skal forgripe seg, FØR de har gjort det?

 

Å vite slike ting før det skjer, da må man være synsk, og såvidt jeg vet, er det å være synsk bare bullshit.

9368409[/snapback]

 

Noen av disse sender jo nakenbilder og annet søppel av seg selv til disse jentene. Dette er også ulovlig. Jeg tror nok at msnbc og politiet har det juridiske på det rene. Jeg forstår at det kan virke litt ekstremt på noen. Samtidig synes jeg dette er en bra måte å få rensket opp samtidig som man setter fokus på problemet.

Lenke til kommentar
Noen av disse sender jo nakenbilder og annet søppel av seg selv til disse jentene. Dette er også ulovlig. Jeg tror nok at msnbc og politiet har det juridiske på det rene. Jeg forstår at det kan virke litt ekstremt på noen. Samtidig synes jeg dette er en bra måte å få rensket opp samtidig som man setter fokus på problemet.

9368448[/snapback]

Sender de nakenbilder og slike ting, er jo saken en helt annen.

 

Men å arrestere noen for noe som enda ikke er gjort... det er litt søkt.

 

Kanskje jeg skal utdanne meg til politi, og stå i veikanten og stoppe biler og skrive ut bøter, fordi jeg vet at de kommer til å kjøre for fort borti der. Eller jeg sier det, for det må jo være sant siden jeg er politi...

Lenke til kommentar
Noen av disse sender jo nakenbilder og annet søppel av seg selv til disse jentene. Dette er også ulovlig. Jeg tror nok at msnbc og politiet har det juridiske på det rene. Jeg forstår at det kan virke litt ekstremt på noen. Samtidig synes jeg dette er en bra måte å få rensket opp samtidig som man setter fokus på problemet.

9368448[/snapback]

Sender de nakenbilder og slike ting, er jo saken en helt annen.

 

Men å arrestere noen for noe som enda ikke er gjort... det er litt søkt.

 

Kanskje jeg skal utdanne meg til politi, og stå i veikanten og stoppe biler og skrive ut bøter, fordi jeg vet at de kommer til å kjøre for fort borti der. Eller jeg sier det, for det må jo være sant siden jeg er politi...

9368499[/snapback]

 

Ok, jeg tror du stadig misser poenget her. Det disse blir arrestert for i dette programmet er lovbrudd. De blir ikke arrestert for noe de ikke har gjort, men noe de faktisk har gjort. Å stalke disse jentene på nettet er nok i seg selv for å få dem arrestert. Det å planlegge kriminelle handlinger kan man i noen tilfeller også tiltales for.

 

Det blir med andre ord ikke som fartsbøtene dine, da jeg tror du skal ha problemer med å bevise at man hadde tenkt å kjøre for fort.

 

Disse pedofile legger jo igjen masse dokumentasjon over sine kriminelle handlinger på nettet, så de har mer enn nok til å bure dem inne en stund.

Lenke til kommentar

Akuratt gruppen pedofile er en vanskelig kriminell gruppe. Politiet og myndighetene gjør svært lite, og kan gjøre svært lite med disse. Det er vanskelig å bevise, straffeprosessen er meget treg, straffen er lav, og i det hele så sitter de fleste pedoer trygt.

 

Jeg er ikke interessert i at mine barn blir oppsøkt av slike på nett, og jeg kan ikke nekte mine barn tilgang til chat eller nilese loggene deres(de fortjener privatliv og respekt de og). Barn er utsatt, og det finnes ingen gode verktøy for å passe på barna.

 

Da blir dette helt greit spør du meg.

Endret av DarkSlayer
Lenke til kommentar

Delte følelser ang. dette. Pedofile, som utøver sin legning, burde straffes hardt. Kastrering, anyone? Men, det er noen av disse som har familie, den familien trenger ikke å bli straffet unødvendig, bare fordi det er ett svart får der. Vis dette til purken, få de inn i fengsel, kutt av de ballene, la de bli en prison bitch, for all I care, men, hvorfor skal familien bli dritt ut slik? Jeg vet hvor flau jeg hadde blitt, om hele Norge satt å stirret på at onkelen min søkte opp en jente, kom med slibrige kommentarer, og prøvde å forgripe seg på henne. Jeg ville ikke bli flau, på hans vegne, han ville i så fall ha fortjent å bli kastrert, men på mine egne, og resten av familiens. Pedofili er ikke noe, som noen fortjeler å bli assosiert med.

 

Hørt om utrykket; "eplet faller ikke langt ifra stammen"? Det finnes de som mener at det er høyst aktuelt. Tenk på barna deres, om de har noen.

 

Argumenter som; "HAH! DE BURDE HA TENK PÅ BARNA SELV!11!!", er bare tull. Ja, de burde ha gjort det, men slektningene fortjeler fortsatt ikke denne ydmykelsen.

Lenke til kommentar
Ok, jeg tror du stadig misser poenget her. Det disse blir arrestert for i dette programmet  er lovbrudd. De blir ikke arrestert for noe de ikke har gjort, men noe de faktisk har gjort. Å stalke disse jentene på nettet er nok i seg selv for å få dem arrestert. Det å planlegge kriminelle handlinger kan man i noen tilfeller også tiltales for.

 

Det blir med andre ord ikke som fartsbøtene dine, da jeg tror du skal ha problemer med å bevise at man hadde tenkt å kjøre for fort.

 

Disse pedofile legger jo igjen masse dokumentasjon over sine kriminelle handlinger på nettet, så de har mer enn nok til å bure dem inne en stund.

9368522[/snapback]

Så det er forbudt for eldre folk å prate med mindreårige på nettet?

 

Hvis duden folkene lurer slenger ut linje på linje med griseprat og hva han vil gjøre er det en ting.

 

Men når man lurer folk slik som på videoene, så tiler jeg sterkt på at "jentene" er passive. De haler nok byttet i land, slik at de kan få ha s på det. Så kanskje vedkommende ikke hadde gjort det, hvis de ikke hadde drevet på slikt.

 

Og det er nok vanskelig å ta denne pedoen som bare sier "hei, møtes?" og ingen griseprat. Skal han tas også, på samme måte som de andre? Han har jo ikke gjort noen ulovlige ting.

Lenke til kommentar
Ok, jeg tror du stadig misser poenget her. Det disse blir arrestert for i dette programmet  er lovbrudd. De blir ikke arrestert for noe de ikke har gjort, men noe de faktisk har gjort. Å stalke disse jentene på nettet er nok i seg selv for å få dem arrestert. Det å planlegge kriminelle handlinger kan man i noen tilfeller også tiltales for.

 

Det blir med andre ord ikke som fartsbøtene dine, da jeg tror du skal ha problemer med å bevise at man hadde tenkt å kjøre for fort.

 

Disse pedofile legger jo igjen masse dokumentasjon over sine kriminelle handlinger på nettet, så de har mer enn nok til å bure dem inne en stund.

9368522[/snapback]

Så det er forbudt for eldre folk å prate med mindreårige på nettet?

 

Hvis duden folkene lurer slenger ut linje på linje med griseprat og hva han vil gjøre er det en ting.

 

Men når man lurer folk slik som på videoene, så tiler jeg sterkt på at "jentene" er passive. De haler nok byttet i land, slik at de kan få ha s på det. Så kanskje vedkommende ikke hadde gjort det, hvis de ikke hadde drevet på slikt.

 

Og det er nok vanskelig å ta denne pedoen som bare sier "hei, møtes?" og ingen griseprat. Skal han tas også, på samme måte som de andre? Han har jo ikke gjort noen ulovlige ting.

9368623[/snapback]

 

Har du sett disse programmene i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...