fox Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hei! Mitt første bilde i her, synes at bildet er bra at den fortjener å få kritikk. Så jeg kan bli bedre. Satt inne og så på katten som lå i veranda, så en mulighet å ta bilder. Det var impuls for meg, tok fram kamera og knipset ca 10 bilder i forskjellige vinkler og innstillinger. Prøvde meg litt ut og synes at to bilder ble så bra, ene har jeg jobbet litt med i photosop og ønsker nå å få kritikk av dere. Tok bildet med Nikon d80 - 1/160 sec - F/4.5 Endret litt, brukte kurve og crop i photoshop. Mvh André Endret 26. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
pwned Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 så søøøt! Bra tatt! Veldig klart, tydelig og rolig. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Avslappet den katta der ja. Fint bilde. Skulle det vært noe, ville jeg prøvd å fått med mer av katta og mindre av verandaen. Kanskje gått litt nærmere Lykke til videre:) Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Kopp, for nær? Endret 27. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Det første bildet var topp, et virkelig bra sommerbilde. Forfriskende farger, lyset passer svært bra, og katten ser ut til å kose seg i skyggen. Det andre bildet virket litt forstyrrende, når man har sett hvor klart gelenderet på det første bildet var så skuffer det nederste bildet litt. Ingen ramme heller(slik som på det første bildet), som ødelegger helhetsintrykket. Fargene virket litt grå også. Edit: Etter å ha stirret på det nederste bildet en stund så virket det ikke så dårlig, likte det nå, men det burde ikke være nødvendig Endret 27. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå