kunos Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ja spøsmålet mitt er veldig enkelt, kan man laste ned filer med ps3? Da tenker jeg hovedsaklig på å f.eks bruke nettleseren på ps3 og bare laste ned en eller annen fil. Håper noen kan hjelpe meg ? :dribb Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 JA, det kan du, men ikke til den innebygde hardisken, men til minnekort, usb-penn ol. Hilsen en som skriver dette fra sin PS3 Lenke til kommentar
kunos Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 JA, det kan du, men ikke til den innebygde hardisken, men til minnekort, usb-penn ol. Hilsen en som skriver dette fra sin PS3 9366633[/snapback] ok kan du forklare litt nærmere , setter pris på det hvis du fixxer det:) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Eller, altså, filtyper PS3 støtter avspillning av kan man lagre på hradisken, mens videofiler ol. den ikke støtter må lagres på "ekstern" lagringsplass, være seg usb-penn, minnekort ol... slike filer kan være videofiler, tekstdokumenter, pdf?, exe, osv... Med andre ord det er mulig å lagre på harddisk, eks. jpg bilder, mp3 filer, wma filer (faktisk, men ikke wmv). Det er bare å trykke link til filen, eventuelt trykke på bildet å velg eks. FIL - LAGRE BILDE - å velge hvor, da kan du velge mellom alle lagringsmedia du har tilkoblet din PS3... Velger du da hardisken, så finner du igjen bildet under Bilder / Images i hovedmenyen... Endret 26. august 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
kunos Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Eller, altså, filtyper PS3 støtter avspillning av kan man lagre på hradisken, mens videofiler ol. den ikke støtter må lagres på "ekstern" lagringsplass, være seg usb-penn, minnekort ol...slike filer kan være videofiler, tekstdokumenter, pdf?, exe, osv... Med andre ord det er mulig å lagre på harddisk, eks. jpg bilder, mp3 filer, wma filer (faktisk, men ikke wmv). Det er bare å trykke link til filen, eventuelt trykke på bildet å velg eks. FIL - LAGRE BILDE - å velge hvor, da kan du velge mellom alle lagringsmedia du har tilkoblet din PS3... Velger du da hardisken, så finner du igjen bildet under Bilder / Images i hovedmenyen... 9366821[/snapback] ok vet du om ps3 støtter formatet xvid? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Eller, altså, filtyper PS3 støtter avspillning av kan man lagre på hradisken, mens videofiler ol. den ikke støtter må lagres på "ekstern" lagringsplass, være seg usb-penn, minnekort ol...slike filer kan være videofiler, tekstdokumenter, pdf?, exe, osv... Med andre ord det er mulig å lagre på harddisk, eks. jpg bilder, mp3 filer, wma filer (faktisk, men ikke wmv). Det er bare å trykke link til filen, eventuelt trykke på bildet å velg eks. FIL - LAGRE BILDE - å velge hvor, da kan du velge mellom alle lagringsmedia du har tilkoblet din PS3... Velger du da hardisken, så finner du igjen bildet under Bilder / Images i hovedmenyen... 9366821[/snapback] ok vet du om ps3 støtter formatet xvid? 9367177[/snapback] Den støtter ikke xvid, eller divx. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ønsker du å spille av divx/xvid så er det bare to måter å gjøre det på, konvertere filen fra divx til et format PS3 støtter, eller sette opp Media Server å Steame divx filen fra pcn... Jeg har en Linksys router, å linksys + Mediaserver på ps3 = KRASJ... Så jeg har ikke fått prøvd ut MediaServer enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå