xThorx Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei Når jeg prøver å åpne Limewire, kommer den start-loading tingen opp, og så skjer det ikke mer, Limewire blir ikke åpnet. Jeg har prøvd forskjellige versioner av Både Java og Limewire, både oppdaterte og utdaterte versjoner.. ingen ting som vil funke. Samt får jeg ikke brukt Azureus, den bare lukker seg.. Må være noe rart me IP systemet mitt eller noe, jeg er så sykt noob på sånne ting x) Forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Sjekk om du har siste versjon av java, skikkeleg installert. http://java.com/en/download/installed.jsp Endret 26. august 2007 av Elensar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kan det stemme at ingenting annet enn internett-surfing og MSN fungerer? (mulig at ikke MSN ikke funker og..) I så tilfelle bør du sjekke med eier av nettlinjen (om dere har Telenor) og se om dere har fått varsel av stenging av nettlinjen på e-post. Telenor stenger alle muligheter utenom surfing når de oppdager virustrafikk fra dems kunder. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Vel, jeg får surfet, brukt msn, og lastet opp/ned med DC++ Får spillt online og, får lasted ned av sider og.. Men Får ikke brukt Limewire og Azureus, de trenger jeg x) Jeg har prøvd clean-install av Java og.. =/ Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Verified Java Version Congratulations! You have the recommended Java installed (Version 6 Update 2). Sååååååå? Heeelp meeee! -__- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå