inspo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg har litt problemer med at hjemmesiden ikke vises skikkelig i firefox Noen som veit hvordan man fikser dette? Har prøvd men får det ikke til... Jeg bruker ikke CSS! Det ser sånn ut: Endret 26. august 2007 av chop1 Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Er mye lettere å finne det ut med en lenke enn et bilde, ihvertfall. Problemet ditt (at ting ikke er midtstilt?) skjer forøvrig både i Firefox og Opera. Hvorfor er et annet spørsmål, men det er vanskelig å se ut av tabellsuppa i farta, desverre. Har du brukt WYSIWYG eller skrevet koden selv? Hvordan har du fått det midtstilt i IE isåfall? Edit: Vil uansett anbefale deg å skrive koden selv (se HTMLDog for veiledning) og å bruke DIV-elementer og CSS framfor tabeller til å sette opp siden. Endret 26. august 2007 av AfroDude Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Er mye lettere å finne det ut med en lenke enn et bilde, ihvertfall. Problemet ditt (at ting ikke er midtstilt?) skjer forøvrig både i Firefox og Opera. Hvorfor er et annet spørsmål, men det er vanskelig å se ut av tabellsuppa i farta, desverre. Har du brukt WYSIWYG eller skrevet koden selv? Hvordan har du fått det midtstilt i IE isåfall? Edit: Vil uansett anbefale deg å skrive koden selv (se HTMLDog for veiledning) og å bruke DIV-elementer og CSS framfor tabeller til å sette opp siden. 9367503[/snapback] Bruker Dreamweaver 8, jeg skriver ikke så mye av koden selv... Jeg bare midtstiller alt og det funker fint i IE... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du bruker text-align: center;, det er en hack for a fa det til a virke i IE. Det korrekte er margin: auto; evnt margin: 0 auto; hvis du vil ha det helt i toppen av siden, pa div#wrapper (div'en som er rundt alt innholdet som heter wrapper) Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Du bruker text-align: center;, det er en hack for a fa det til a virke i IE.Det korrekte er margin: auto; evnt margin: 0 auto; hvis du vil ha det helt i toppen av siden, pa div#wrapper (div'en som er rundt alt innholdet som heter wrapper) 9372229[/snapback] Ja mener du at jeg skal sette: align="center" - på alle tingene? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 <body> <div id="wrapper" style="margin: 0 auto"> ..resten av siden.. </div> <body> Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) <body><div id="wrapper" style="margin: 0 auto"> ..resten av siden.. </div> <body> 9372556[/snapback] Endret 28. august 2007 av chop1 Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Nå har jeg fikset litt og nå funker det fint i firefox vertfall... Og ja, jeg fikser på søkeboksen... sorry, men pc'en klikket så jeg måtte lage ny post..:S Endret 28. august 2007 av chop1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå