Gå til innhold

Hvilken type stadion liker du best?

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brann Stadion:

Intim, tribuner nærme banen og bratt helling!

9366588[/snapback]

Brann stadion har aldri vært så veldig intim, men nå når hovedtribunen slår seg sammen med BT så blir det bra.

Personlig liker jeg runde stadioner. Liker ikke firkantede stadioner fordi de blir ikke like intim som runde.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på hellingen, og at ikke stadionen er for stor. Fy faen jeg får alltid en sånn deilig følelse når jeg går inn portene der. <3

Men i de nye Stadion planene der de skal rive Gamle Sitte så tenker de å bygge slakk helling nedre, med en etasje imellom. Det blir stemningsødeleggende og stygt.

Lenke til kommentar
Sier som Drillo: Jeg hater fotballbaner med løpebane rundt!

9366989[/snapback]

Amen for den.

Jeg hater også stadioner der man spiller musikk etter scoringer. (Ikke at det har noe med selve stadion å gjøre da, men.) Jeg hater og trommer og megafoner! Det har ihvertfall ingenting med stadion å gjøre, men jeg måtte bare si det! ;)

Lenke til kommentar
Liker ikke firkantede stadioner fordi de blir ikke like intim som runde.

9366889[/snapback]

Si ikke det, Anfield er noe av det meste intime og intense stadion du finner, og den er firkantet ;)

9369225[/snapback]

Bare så det er sagt, er vel heller fansen som gjør den intens ikke formen. Forøvrig er de fleste i PL firkantet, å er vel ingen stadioner der man klager på stemmningen.

Lenke til kommentar
Sier som Drillo: Jeg hater fotballbaner med løpebane rundt!

9366989[/snapback]

Amen for den.

Jeg hater også stadioner der man spiller musikk etter scoringer. (Ikke at det har noe med selve stadion å gjøre da, men.) Jeg hater og trommer og megafoner! Det har ihvertfall ingenting med stadion å gjøre, men jeg måtte bare si det! ;)

9367027[/snapback]

Amen for de. Liker heller ikke der bortesupporterne står på Marienlyst, ser jo ingentinger derifra....

Min drømme stadion er bratte tribuner, bare en etasje, og rund i formene..... Noe ala Viking sin stadion...

Lenke til kommentar

Santiago Bernabeu

Var der å så Real Madrid - Mallorca , Helt syk stemning, veldig lett og finne frem , fin blå farge :p Kompakt og passe størelse.

Helt utrolig å være der å hoppe opp og ned på stolen å synge campeones campeones ole ole ole, med 80000 andre madridistas.

Veldig fint med store plakater i gangene rund omkring i station, helt ryddig, rett og slett helt nydelig :love:

fordi som lurer så er den svarte prikken der jeg satt :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-122855-1188331509_thumb.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-122855-1188331587_thumb.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...