quarkey Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Denne stolen er helt konge. koster litt, men den er verd pengene. http://www.bohus.no/filesystem/produkter/7...6004303_350.jpg Ikke etter min mening. Synes bunnen virket alt for hard og tynn. Ryggen var grei nok hvis jeg ikke husker feil. Den er ganske myk.. finnes en til modell av den der saken. Den som det er bilde av er den mykeste av de to. Den andre er ikke så god. den er mer hard, sånn som du sier.. men den her er bare perfekt! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Gå for en av stolene på jysk, de er digge... var og tittet på datastol i går på jysk, testet en og den var veldig god, det jeg lurer på er om det er 3 års garanti på de stolene? er ikke helt overbevist om at jysk kan faktisk selge kvalitetsvarer hvem trenger garantier når man har forbrukerkjøpsloven (OBS! den gjelder for FORBRUKER kjøp; du som privat person kjøper en stol til privat bruk av en yrkesselger...). stoler skal vel vare lengre enn to år eller? i alle fall hvis de ved normal bruk skal holde mer enn to år så har du hele 5år! Lenke til kommentar
8-) Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 HÅG stoler er det beste. faren min jobbet i håg og da fikk vi endel stoler billig De koster litt extra, men det er verdt investeringen hvis du sitter foran pcen endel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå