CS_eR GøY Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 jeg trenger en arbeids stol (kan senkes og justeres osv) har hørt at direktør stol er bra (selger noen de lenger?) takker for svar Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ta deg en tur på IKEA. De har sikkert noe. Ellers kan du jo ringe rundt til de store firmaene og spørre om de har noen gamle fontrostoler du kan få. Jeg og brodern har en HÅG stol hver som pappa fikk på Hydro. Vi har også fått hvert vårt eikeskrivebord. Dette er ting som de store firmaene har massevis av på lager. Spør du pent og kanskje også betaler en tusenlapp, kan du få veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 har sjøl direktør,digg stol men selges ikke lenger. ellers ser jo denne grei ut http://binders.no/Prod/p_146543.htm på salg nå Lenke til kommentar
Lizard Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 8) her er utfyllende forklaring http://www.robotics.com/chair/ Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg vil også ha en slik stol .Hadde vært kult å forandre sittestillingen ved å bare trykke noen knapper. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Den biltema stolen som koster litt over 1000 kroner er veldig god å bruke Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Denna stolen er konge, kan sitte 1 døgn i strekk å spille i den.. hmm.. har noen timer med søvn i den også egentlig. (vel, ikke akkurat denna stolen da..) Lenke til kommentar
Ghosterix Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Handlet selv en stol på jysk til 999,-...knallbra stol til den prisen! ganske stor stol med lift/vipp/"skinn".. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Denne stolen er helt konge. koster litt, men den er verd pengene. http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...e=0&product=644 Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Gå for en av stolene på jysk, de er digge... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg trenger en arbeids stol (kan senkes og justeres osv) har hørt at direktør stol er bra (selger noen de lenger?) takker for svar Som Lars73 sier; sjekk stolene på JYSK - der selger de direktør-stol til under 1000-lappen. De er gode (har testet), og ser bra ut. Kan godt stå i stua uten at det ser rart ut. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Denne stolen er helt konge. koster litt, men den er verd pengene. http://www.bohus.no/filesystem/produkter/7...6004303_350.jpg Ikke etter min mening. Synes bunnen virket alt for hard og tynn. Ryggen var grei nok hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Gå for en av stolene på jysk, de er digge... var og tittet på datastol i går på jysk, testet en og den var veldig god, det jeg lurer på er om det er 3 års garanti på de stolene? er ikke helt overbevist om at jysk kan faktisk selge kvalitetsvarer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg må ha meg en ny kontorstol.. Den gammle har jeg fått hoss broderen og den knirker og bråker og setet er fuckx0red. Og gjett hvem som fikk seg kontorstol i hjulegave? Jo...min lillebror :evilmad: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg kjøpte meg en direktør skinnstol for 950,- på jysk... jeg er meget fornøyd Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Gå for en av stolene på jysk, de er digge... var og tittet på datastol i går på jysk, testet en og den var veldig god, det jeg lurer på er om det er 3 års garanti på de stolene? er ikke helt overbevist om at jysk kan faktisk selge kvalitetsvarer Har ikke peiling på om det er noe garanti på de stolene. Vil ikke tro det siden de er så billige. Har hatt stolen i 4 måneder nå, og har ingen ting å utsette på den. Jo forresten en ting kunne vært bedre; vippen's hardhetsgrad burde kunne justeres :o Ikke et stort problem, men noe å utsette på stolen... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 btw jeg så en direktør stool i (katalog muligens jysk) rett før jul er d fortsatt håp? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 btw jeg så en direktør stool i (katalog muligens jysk) rett før jul er d fortsatt håp? jepp, så på de i går, og de er noen kroner billigere enn i katalogen Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 w00t w00t w00t løper og kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå