balaba6 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hvis jeg har en pc uten netverskort, betyr det da at jeg ikke kan koble meg opp mot internett trådløst Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvis ikke du har nettverkskort får du ikke koblet deg opp mot internett i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du ma ha et tradlost nettverkskort. men du trenger ikke et sann "gammeldags" nettverkskort (sann du har pa den baerbare PCen eller pa skolePCene) Du trenger ikke et sant: Men et av disse: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10279 Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ja det var et trådløst netverks kort jeg mente, men om jeg kjøper et sånt er det enkelt å sette i dataen Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, det er det. Har du bærbar eller stasjonær pc? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Anbefaler deg å kjøpe en USB Dongle som f.eks denne. Bare sett inn cd og følg insrtuksjonene. Sett inn kortet i en ledig USB port når du får beskjed om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå