kakesjef Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har tenkt å bruke en minidisk til å ta opp musikk fra et sted jeg ikke har tilgang på data. Når jeg da legger musikken fra minidisken over på pcen, har da lydkortet noe å si eller er det da minidisken (microfonen) det kommer an på? takker for svar Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 En kjede er aldri sterkere enn det svakeste ledd, som kjent. Det kommer an på både lydkortet ditt, programvaren du bruker og kvaliteten på MD-en og opptaket. Sannsynligvis vil ikke lydkortet være det svakeste leddet her. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Har lydkortett ditt optisk inngang så er jo dette det beste. Mange MD spillere har optisk lyd inn/ut. Her er nok mikrofon og hvordan du micer opp det du skal tape uansett mest avgjørende for hvor god lyd du får ut av opptaket. Endret 27. august 2007 av Dipso Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 takker for tips Er det noen som kan linke en god mic som jeg kan bruke til minidisken..? pris kan være fra 1000-4000.... Jeg er interesert i å kjøpe noe skikkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå