Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 - Schindlers List - Der Untergang De to så vi på skolen, men det har vel sikkert dere også gjort. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Der untergang er dritbra ihvertfall. Masse action og stilig når Hitler klikker hele tiden Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er helt sikkert noen som har nevnt denne før men bare anbefaler den fordi den er så bra... Pianisten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er helt sikkert noen som har nevnt denne før men bare anbefaler den fordi den er så bra... Pianisten 9589172[/snapback] Så den i går for første gang faktisk. Det må være en av de desidert beste filmer jeg har sett, ante ikke den var så bra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er forresten inne i en "WW2 -periode" nå for tiden. Så Schindler's Liste etterpå(også for første gang) og.. tja, ikke så bra som Pianisten, men brukbar den også. Så etterpå Hitler - The Rise of Evil som er meget bra, anbefales. Lurer på hvordan denne filmen er: The Thin Red Line om noen har sett den? (Går på Viasat 4 i kveld kl. 21.35) Her er forresten en side om WW2 jeg kom over, som jeg syns var veldig bra. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Thin Red Line er ganske lang, med flere øyeblikker der krigføringen lar vente på seg. Og det latterlige er at, jeg tror det var George Clooney, som var på forsiden med navn og bilde, bare er med i filmen i sånn 2 minutter. Filmen er grei, skildrer soldatenes liv ganske bra, men actionen er mindre intens enn i filmer som SPR. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Talvisota/The Winter War er veldig god! Endret 12. oktober 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå