Laffe Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei, jeg installerte akkuart et program nå, som jeg installerte tidligere.. Nå som jeg har instlalert det så havner den uttafor skjermen. Når jeg trykker på programmet så ser man at "vinduet" går til sida altså uttafor skjermen Ja jeg har brukt to skjermer før, men det var for mange månder siden og orker ikke koble noe skjerm nå,Så er det noe jeg kan gjøre? Det er bare det programmet som havener uttafor:S rart! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du ser sikkert programmet nede på oppgavelinja. Der høyreklikker du og velger 'flytt'. Så kan du dra det med piltastene. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen programmer "husker" hvilket oppsett vinduene hadde sist det ble brukt. Dette gjelder blant annet powerpoint (2003). Jeg bruker to skjermer til vanlig, men når jeg tar med meg laptopen videre blir det ofte krøll... Laffe: takk for tipset, det der var jeg ikke klar over Jeg har tidligere brukt CCleaner til dette, og slettet windows/size history. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå