Flimzes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har mappet litt i css, (med source sdk) og lurer på hvordan man kan få nightvision inn på banen, jeg finner alle våpen, men ikke nightvision. Jeg skal lage en mørk bane, og så et bord i hver base med nightvision.... om jeg bare kunne finne det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nightvision er noe man bare kan kjøpe, og ikke plukke opp fra andre spillere, derfor er det ikke laget en egen entity til NV. Du får nok bare belage deg på at du ikke kan legge ut NV til spilleren. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Irriterende på mørkebaner da Hvordan kan man gi spillere penger til å kjøpe dette da? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tror faktisk ikke det går an å gjøre det desverre. Selv lager jeg maps til HL2 og ikke CSS, så jeg vet ikke så mye om tingene som går eller ikke går der, men tviler på at det er noen måte å gi spilleren penger på. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kun serveren som kan gi spillerene penger. Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 burde vere mulig å legge NV shaderen direkte opp på skjermen til spillerene, men åssen man gjør det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ja, det er mulig å gjøre det, men kommer ikke på hvordan det gjøres desverre. Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Vi har jo zombie mod i css, og alle zombier får automatisk nightvision når de blir zombier. Så det er iaf ikke umulig å gi spillerne NV uten at de må kjøpe det, men jeg aner ikke hvordan. Endret 1. september 2007 av treigzak Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det må da være mulig å gjøre at man starter med NV da, eller er det ikke som med weps? Værtfall når jeg holdt på å mappe (1.6) så kunne jeg spawne weps osv på bakken. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De er ikke med som entities man kan legge ut, ellers hadde det vært null problem. Det du kan gjøre er å bruke en info_overlay til å dekke skjermen til spillerne med NV syn, slik som det gjorde i HL2 når man så gjennom kikkerter osv. Kan egentlig garantere at det er det som er gjort med zombie scriptet til CSS også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå