ATWindsor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg har hittil kun hatt to mobiler, og begge av den ganske primitive typen (Nokia 1101, og 3210), men jeg kunne gjerne tenke meg å teste ut en smarttelefon. Mest for å ha litt å "dille med", dvs for å kjøre programmer og teste ut funksjonaltet (feks å bruke telefonen som fjernkontroll). Jeg har følgende ønsker til telefonen - Gjerne touchscreen - Helst wi-fi. - Støtter videotelefoni (dette gjør kanskje alle smarttelefoner?). - Det er også fint om den ikke er alt for monstrøst diger. For øyeblikket så heller jeg mest mot en windows-mobile-basert telefon. AtW Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva med en HTC Touch, den har jo ikke videotelefoni, men det er det svært få, om ingen som bruker. De fleste bare prøver det. Den har stor touch screen skjerm, wi-fi og wm6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Hva med en HTC Touch, den har jo ikke videotelefoni, men det er det svært få, om ingen som bruker. De fleste bare prøver det.Den har stor touch screen skjerm, wi-fi og wm6 9371476[/snapback] Takk for tipset, men jeg må innrømme det er funksjonalitet jeg har lyst til å teste ut en periode (videotelefoni altså), så jeg har ihvertfall foreløpig det på ønskelista. Jeg har også sett på denne Touch, og også på Tytn II fra HTC, har touch noen fordeler ovenfor Tytn II sånn rent bortsett ifra pris og størrelse? Noen hvisket meg i øret at Sony Ericsson P1i også var en bra mobil, hvordan er denne i forhold til HTC-telefonene? Det ser ut som den kjører Symbian, betyr det at den bruksmessig er omtrent som Nokia-telefonene? AtW Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva med en HTC Touch, den har jo ikke videotelefoni, men det er det svært få, om ingen som bruker. De fleste bare prøver det.Den har stor touch screen skjerm, wi-fi og wm6 9371476[/snapback] Noen hvisket meg i øret at Sony Ericsson P1i også var en bra mobil, hvordan er denne i forhold til HTC-telefonene? Det ser ut som den kjører Symbian, betyr det at den bruksmessig er omtrent som Nokia-telefonene? AtW 9372668[/snapback] Jeg kan bare støtte deg i at du ønsker telefon med trykkfølsom skjerm - jeg har brukt en Nokia E61i i noen måneder nå, det er absolutt siste telefonen jeg kjøper uten dette. Utrolig tungvint med masse menynavigering (mulig jeg er farget av Palm som jeg har brukt i over 10 år, men det er en vanvittig skuffelse å se hvor kort Symbian er kommet ift. det gode gamle Palm-OSet hva gjelder brukervennlighet og enkelhet). Men altså - skal du ha en Symbian-telefon, ta deg en med tough-screen. Og hold deg uansett unna E61i. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg ble plutselig litt nysgjerrig på en ting, om telefonen ikke har kamera foran, kan man da kjøre "enveis videotelefoni" om den andre telefonen har kamera? Mao kan man se den man sakker med, mens den du snakker med bare hører deg? Det er åpenbart teknsik mulig, men kan man gjøre slik i praksis? AtW Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva med en HTC Touch, den har jo ikke videotelefoni, men det er det svært få, om ingen som bruker. De fleste bare prøver det.Den har stor touch screen skjerm, wi-fi og wm6 9371476[/snapback] jeg bruker videotelefoni hele tiden og vil ikke ha en mobil uten den egenskapen! så noen bruker det Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg ble plutselig litt nysgjerrig på en ting, om telefonen ikke har kamera foran, kan man da kjøre "enveis videotelefoni" om den andre telefonen har kamera? Mao kan man se den man sakker med, mens den du snakker med bare hører deg? Det er åpenbart teknsik mulig, men kan man gjøre slik i praksis? AtW 9373388[/snapback] tviler, men ønsker vite dette jeg å, bare får å vite det! LOL Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 da bruker den hovedkameraet. blir jo litt vanskelig å se anskitet dit da, men... det er jo fint hvis du skal vise noen noe da, men du kan vell uansett bytte kamera på de som har kamera foran også Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ble plutselig litt nysgjerrig på en ting, om telefonen ikke har kamera foran, kan man da kjøre "enveis videotelefoni" om den andre telefonen har kamera? Mao kan man se den man sakker med, mens den du snakker med bare hører deg? Det er åpenbart teknsik mulig, men kan man gjøre slik i praksis? AtW 9373388[/snapback] Nokia 6233 har mulighet fore videotelefoni, men bare kamera på baksiden. Du må på den velge om du skal se den du snakker med, eller om han skal se deg Forstå det den som kan Hehe! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Samme som Nokia E65, syntes det er helt dust å ha video telefoni på en mobil, når kameraet på baksiden skrur seg på, mener poenget med dette er å kunne se hverandre når man snakker, men skal den du snakker med se deg, så ser ikke du personen. Venter de kanskje bare jenter med sminkespeil i veska skal kjøpe telefonen?`Mobil med speil videosamtale... Litt tåpelig Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Min første avanserte telefon er Nokia E61. Synes symbian er ganske tungvindt og kjedelig så nå tenkte jeg å kjøpe en windowsmobil. Min grunn er også mest for å ha noe å dille med. Da jeg var i praksis på gamlehjem i vinter fikk jeg prøve HTC tyten, og jeg synes den var utrolig enkel å bruke. Den har et stort pluss med qwerty-tastatur. Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe tyten II fordi den har alt, og jeg kan få felleskatalogen og diverse andre nytteprogrammer. den er litt tykkere enn min E61 så det skal jeg kunne leve med. Kameraet er visstnok ikke så værst, og det har faktisk vært et savn på E61. Moro å kunne ta noen skrytebiler av ungene og sende som mms. Ja, jeg har bestemt meg for en htc tyten II. Det blir et kraftig innhugg i økonomien for en fattig student, men hva gjør man ikke for gps, wifi osv... Det blir en lang ventetid til begynnelsen av oktober. Da slippes den hos t-mobil og at&t/cingular. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå