henrik_87 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lurte egentlig bare på om noen har handlet herifra? hvordan er det med sendingene blir de levert på døren eller må man hente de på postkontoret? Lenke til kommentar
hill42 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har nettopp kjøpt et lystelt fra Kaffebrus, meget rask levering rett i postkassa! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har nettopp kjøpt et lystelt fra Kaffebrus, meget rask levering rett i postkassa! Så flott! Er prisene de har i svenske kroner? Måtte du betale moms? Mye porto? Vurderer å bestille derfra selv Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjøpte en reflektor derfra nå nylig. Bestillte på fredag, kom i posten idag mandag, pakken merket gift så slapp mva (ikke det at det hadde vært så mye 25% av 211,-) Meget fornøyd og overasket over meget kjapp levering og gode priser! Lenke til kommentar
Borastar Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så bra å høre at de leverer raskt. Jeg bestilte 110W studioset fra Kaffebrus i går. Angående betaling, så oppgir de prisene i svenske kroner. Når du skal fullføre handelen, så trekker de fra svensk moms(25%?) fra prisen, slik at du ikke trenger å betale moms to ganger. For å regne prisen, tar du produktpris + fraktpris og gjør om til norske kroner. Deretter legger du på 25 % norsk moms og tollgebyr på ca. 100-200(?) kr. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjøpte en reflektor derfra nå nylig.Bestillte på fredag, kom i posten idag mandag, pakken merket gift så slapp mva (ikke det at det hadde vært så mye 25% av 211,-) "Gift" i seg selv gjør ikke at man unngår mva, hvis pakken er sendt fra et firma. Det er kun forsendelse mellom to privatpersoner som kan fritas for mva ved å merke den som "gift", og verdien må være under 1000 kroner. 211 kroner var kanskje inkludert frakt, slik at selve produktet kostet under 200? Da var i såfall det grunnen til at du slapp mva Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som har erfaringer med hvordan en kan stikke til Sverige og hente pakker på posten der? Skal til Gøteborg en tur, kan jeg da bestille varene til hotellet jeg skal bo på, og la de vente der til jeg ankommer? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som har erfaringer med hvordan en kan stikke til Sverige og hente pakker på posten der? Skal til Gøteborg en tur, kan jeg da bestille varene til hotellet jeg skal bo på, og la de vente der til jeg ankommer? Har ofte hentet varer i Strømstad "posterestante" er ingen problemer hvis selger går med på det. Du får et pakkesporingsnummer så du kan følge med når det har ankommet respektive postkontor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå