Gå til innhold

noen som har handlet på Kaffebrus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Så bra å høre at de leverer raskt. Jeg bestilte 110W studioset fra Kaffebrus i går.

Angående betaling, så oppgir de prisene i svenske kroner. Når du skal fullføre handelen, så trekker de fra svensk moms(25%?) fra prisen, slik at du ikke trenger å betale moms to ganger. For å regne prisen, tar du produktpris + fraktpris og gjør om til norske kroner. Deretter legger du på 25 % norsk moms og tollgebyr på ca. 100-200(?) kr.

Lenke til kommentar
Kjøpte en reflektor derfra nå nylig.

Bestillte på fredag, kom i posten idag mandag, pakken merket gift så slapp mva (ikke det at det hadde vært så mye 25% av 211,-)

"Gift" i seg selv gjør ikke at man unngår mva, hvis pakken er sendt fra et firma. Det er kun forsendelse mellom to privatpersoner som kan fritas for mva ved å merke den som "gift", og verdien må være under 1000 kroner.

211 kroner var kanskje inkludert frakt, slik at selve produktet kostet under 200? Da var i såfall det grunnen til at du slapp mva :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Noen som har erfaringer med hvordan en kan stikke til Sverige og hente pakker på posten der? Skal til Gøteborg en tur, kan jeg da bestille varene til hotellet jeg skal bo på, og la de vente der til jeg ankommer?

Har ofte hentet varer i Strømstad "posterestante" er ingen problemer hvis selger går med på det.

Du får et pakkesporingsnummer så du kan følge med når det har ankommet respektive postkontor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...