Gå til innhold

Britiske flygere som slapper av

Anbefalte innlegg

Bildet er tatt på Rygge airshow i dag. Litt vittig at Britiske flygere satt på maskina og drakk guiness, selv om det for all del er godt.

Bildet er croppet, gjort om til sv. For de av dere som var på showet vil legge merke til at flyet i lufta ikke kom fra den den vinkelen, så ja, flyet er flyttet på. Grunnen til det var at det ellers ville blitt alt for mye luft i bildet.

Flyet på bakken er forøvrig en Tornado, mens flyet i lufta er en Eurofighter.

Jeg er ikke kritisk til kritikk, så kom med det dere har..

post-24566-1188156819_thumb.jpg

22mm

f11

1/100

Iso 110

Orginalbildet.

post-24566-1188213230_thumb.jpg

Endret av eirik_a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et skikkelig flott reportasjebilde. Jeg hadde ikke vært flau over å ha det bildet i min portfolio. Forstår godt hvorfor du har konvertert til s/h, med det potensialet for flotte gråtoner. Panoramaformatet er også velvalgt, men en ting trekker litt ned. Jeg ser dette som et godt reportasjebilde, og da hører ikke en slik sørgerand med. Det ser ut som et bilde av gutta før siste flight, som er stilt ut ved en kondolanseprotokoll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Kan vi få se orginalen? Du sier flyet er flyttet på - og det er muligvis det som dannet min oppfatning - men det virker som om britene har blikket feil i forhold til hva de ser på.

Lenke til kommentar

Bra komposisjon, liker bildet veldig godt. Minner meg veldig på gode,gamle dager. De hadde på en måte 50tallet sjarm, avslappet sjarm kan man si. Måten de avslapper og ser seg rundt, noen ser på flyet som flyr mens andre ser på egne saker. Men en person der trekker meg tilbake til nåtiden, han til venstre pga alderdom. Likevel lar jeg meg å bli imponeret av bildet

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg lekte meg litt med kontrastene, dersom de var for høyt opp ble himmelen alt for utbrent. Mulig jeg kunne fikset dette med å konvertere til sv på en litt annen måte.

22mm ja, flyene sto til static display langs hele banen. Fullt mulig å gå rundt (og under) flyene. Dette flyet sto midt mellom inngangen og hovedscenen.

Skal få lagt ut fargebildet snart.

Edit. Lagt ut. Dog uten flyet i luften som er enda lenger til høyre. På bildet med flyet i lufta ble hovedmotivet av så dårlig kvalitet at jeg lart det ligge på disken.

Endret av eirik_a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...