Woilef Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei jeg har skjermkortet som er vist i signaturen og har brukt Riva Tuner til å overklokke det, så lurer jeg på er det noe sted (eller program) jeg kan sjekke at det virkelig kjører på de mhz som riva tuner viser Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 kjør en benchmark så ser du resultatet så kan du sammenligne Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 høyre klikk på desktop--->propertis-->settings-->advanced-->GFx-->Clockfrequencys Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 høyre klikk på desktop--->propertis-->settings-->advanced-->GFx-->Clockfrequencys Hjelper ikke stort det vis du ikke har coolbits. Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva om du legger inn P-strip da? Der kan du se klokkefrekvensene Om de er like i RivaTuner og P-strip så er jo sjansene for at det stemmer gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå