DoNotWant Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Zappa Plays Zappa kommer til Norge i Oktober! Stavanger 9. Oktober Bergen 10. Oktober Oslo 12. Oktober Det er i grunn ikke lenge siden de var her sist(i fjor?), og høstet veldig gode kritikker. Bandet består av Zappas eldste sønn, Dweezil, pluss musikere som har spilt med Zappa opp i gjennom. I fjor var også Steve Vai med på turneen, og det ryktes om muligheter for at han dukker opp i løpet av høsten. Dette kommer garantert til å bli bra! http://www.zappaplayszappa.com [semi-relatert] Oslo Filharmoniske fremfører et av de klassiske stykkene Frank Zappa skrev den 11. og 12. oktober.. Jeg skal garantert ha med meg begge konsertene! Endret 26. august 2007 av DoNotWant Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har billetter. Gleder meg! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det her vurderer jeg sterkt, har en far som er glad i zappa så kanskje han gidder og bli med. Sparer transport penger på det ihvertfall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fuck! hadde vært fett som smør! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Tilbake fra en helt fantastisk god konsert. Masse intrykk og en sinnsyk øresus, men ville bare nevne at jeg fikk set-lista fra scenegulvet og DZ signerte den. Jeg har autografen til en ekte Zappa. Fy faen. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Woh.. Det var litt av en opplevelse! Med Ray White og greier! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvorfor finner jeg alltid ut om slikt før etter konsertren? Gah... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå