Misantropen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Argh! Jeg får fnatt av det amerikanske tastaturet... Hvor mye kan man få for det pent brukt i en uke i original embalasje? 500? Skal først høre om jeg kan få byttet det tilbake i butikken. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har den engelske/amerikanske utgaven. Tok bare åøæ tastene fra et annet tastatur med lignende knapper. Det som jeg ikke får til er å få tegnene på tallene som er i rekke, til å stemme overens med det som er avbildet. Det som er avbildet er det som er på knappen til høyre for den. Er egentlig mye som ikke stemmer i forhold til bildene når det er satt på norsk layout i windows.. men har blitt en vanesak, så kan egentlig tastaturet inn og ut, selv om jeg ikke liker det. Fikk det forøvrig gratis i sponsing.. Tastaturet får riper utrolig lett, og det tiltrekker seg støv! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men hvordan gjør du når du skal taste ">"? Er litt kjipt når en tagger litt xml o.l. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men hvordan gjør du når du skal taste ">"? Er litt kjipt når en tagger litt xml o.l. 9500682[/snapback] Den tasten finner jeg ikke på tastaturet engang Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nei, velkommen til 104-tasters verdenen :!: En hver HTML-taggers drøm! Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg bestilte min fra yatack.no nordic versjonen og fikk med æø taster som jeg kunne sette på istedenfor svenske bokstavene. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 .. Og ikke minst fikk du >< tast og en enter-knapp som går over 2 rader... Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noen forskjell på neonlysene på nordisk og engelsk layout? Eller er begge blå? Mener å ha sett at nordic er grønn, mens engelsk er blå :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå