SUPERJANNE Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) jeg ønsket erfaringer fra windowsbrukere dvs tytn bruker jo win... jeg bruker mac, hvordan er Tytn komp. til mac os? sync etc. er tytn innviklet? hatt dell axim og synes det var svert knotete os. føler E90 frister mest...noen som har denne? kan noen skrive litt om disse? Endret 26. august 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bestemt deg ennå`? Fikk ikke du en Nokia N95 for ikke lenge siden? Hvordan har den vært syntes du? Tror vi lider av det samme, bytter støtt og stadig mobil og samboeren min rister stadig mer på hodet. Har vel hatt 4 i år, hehe Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) jeg er så lei den N95 nå. den er knall ja, la inn siste SW selv og den har aldri kræsja! ingen bugs what so ever! bare gleden hele telefonen, men jeg sitter sånn og sikler på andre og da blir man liksom litt besatt! må ha liksom... nå skal jeg ha E90. vert på utkikk etter qwerty tastatur nå enstund. Tytn II er uaktuell for jeg er absolutt ikke Windows fan. mye hoderisting her å! Endret 28. august 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du er også en Windows hater? Kvittet meg med min Macbook og bestilt en MBP og nå i mellomtiden bruker jeg Acer med Vista, og det er ikke noe særlig morsomt. Jeg hadde en Nokia N80 jeg solgte, men jeg savner den veldig. Men jeg vurderer litt å skaffe meg N95, selv om jeg ikke trenger gps. Vet du har erfaring med begge, om jeg ikke husker feil. Men du liker kanskje N95 fremfor N80? Hehe, samboeren din småklager litt på deg også, hehe Mobilfrelste er vi, ingenting er bedre enn å fikle med ny mobil, 4mnd etterpå kjøpe en ny, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå