Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 skrev i litt feil emne gruppe ista. Saken er at bios ikke finner ut at jeg har ddr333 ram (står jeg har ddr200) Hvordan kan jeg fikse det? HAr en shuttle ss51 maskin. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 gå inn i bios så inn på de forskjellige til du finner en plass der det står dram frequency så stiller du den ned Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 var inne i bios,men fant ikke no sted der det sto nøyaktig det...fant et sted der det sto 2*100 DRAM (et eller annet) Men fikk ikke til å gjøre om verdiene der... Så da er jeg like langt... Forslag igjen eller? Takk for svar btw! Kjetil M Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 var inne i bios,men fant ikke no sted der det sto nøyaktig det...fant et sted der det sto 2*100 DRAM (et eller annet) Men fikk ikke til å gjøre om verdiene der... Så da er jeg like langt... Forslag igjen eller? Takk for svar btw! Kjetil M Kan det være bios problemer du har? ville undersøkt det eg, her er bios versjonene og hva de har fikset. http://www.spacewalker.com/english/readmefs51.htm Håper det er rett pc eg har funnet til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå